ja jeg har en masse spørgsmål ..
og nogen vil nok synes at det er åndsvagt at jeg spørger om det ..
men hvordan virker de ægløsnings test ?
og hvornår har jeg test dag? fik min mens den 18 maj og den varede til den 23 maj
så hvornår kan jeg teste?
og jeg er begyndt at have ondt i livmoderen sådan nogle jag engang i mellem kan jeg være gravid eller hvad kan det ellers være?
håber der er nogle der vil være sød at svare på noget af det..
ja jeg har en masse spørgsmål ..
og nogen vil nok synes at det er åndsvagt at jeg spørger om det ..
men hvordan virker de ægløsnings test ? når du tester så vil der som regel være to streger og så har du æl test der hvor teststregen er TYDELIGERE end den anden, så ikke bare en svag streg. Der er nogle dyre test hvor der står ÆL på testen.
og hvornår har jeg test dag? fik min mens den 18 maj og den varede til den 23 maj. Hvis du ved hvor længe du har i mellem (f.eks 28 dage) så ville jeg teste fra 11. dage og så 12., .og 14. dagen. Når du har æl så er det på den dag men mere vigtigt DAGEN efter I skal være sammen. (da der går tid fra æget løsner sig til det kan blive befrugtet) Men flere dage er selvfølgelig optimalt, når I nu prøver at blive gravide.
så hvornår kan jeg teste? Det kan du hele tiden. Nogle gange kan man faktisk misse det hvis man har æl om morgenen og først tester om aftenen, men som regel vil testen alligevel give udslag. Men hvis du tester en gang i døgnet, så vil det være fint.
og jeg er begyndt at have ondt i livmoderen sådan nogle jag engang i mellem kan jeg være gravid eller hvad kan det ellers være?Det kan sagtens være du er gravid, men det kan også godt være ægløsning (afhængig af hvornår i din cyklus du får det)
håber der er nogle der vil være sød at svare på noget af det..