Efterlyser dette voksi betræk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.996 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juni 2013

Mama1304

Overvejer at købe et nyt voksibetræk til voksien  Fandt to, på nettet som laver dem. I må gerne skrive hvis i kender andre 

Men jeg faldt over dette billede, og er fuldstændig vild med det lyserøde/brun, det passer perfekt til vores brune emmaljunga kombi  Ved i hvor man kan købe dette stof? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

TrineMine86

Mama1304 skriver:

Overvejer at købe et nyt voksibetræk til voksien  Fandt to, på nettet som laver dem. I må gerne skrive hvis i kender andre 

Men jeg faldt over dette billede, og er fuldstændig vild med det lyserøde/brun, det passer perfekt til vores brune emmaljunga kombi  Ved i hvor man kan købe dette stof? 

Hvor er det også bare flot det betræk :-) 

min svigerinde syer også betræk på bestilling, du kan søge på facebook efter Heidi's sybiks. 

Prøver at ligge lidt betræk ind som hun har lavet, man kan få dem som man vil have dem :-) det sidste billede tog jeg lige hurtigt af min egen voksi, derfor den ser lidt uformlig og krøllet ud :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2013

Mama1304

TrineMine86 skriver:

Hvor er det også bare flot det betræk :-) 

min svigerinde syer også betræk på bestilling, du kan søge på facebook efter Heidi's sybiks. 

Prøver at ligge lidt betræk ind som hun har lavet, man kan få dem som man vil have dem :-) det sidste billede tog jeg lige hurtigt af min egen voksi, derfor den ser lidt uformlig og krøllet ud :-) 

Hvor er de flotte!  

Har ikke facebook, men kunne være jeg skulle få mig en  Hvad tager hun for at sy sådan et? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.