udlandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
10 svar
5 synes godt om
8. juni 2013

wmillapigenw

hvordan ville i have det hvis jeres kæreste(eller næsten kæreste) tog til udlandet og arbejde i 2 år?

jeg blev spurgt af min "kæreste" vi opføre os som kærester men har ikke spurgt hinanden af endnu.

men så får jeg et spørgsmål om hvordan jeg vil have det med det? og syntes faktisk det er et svært spørgsmål at svare på?

så hvordan ville i have det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

esioul

wmillapigenw skriver:

hvordan ville i have det hvis jeres kæreste(eller næsten kæreste) tog til udlandet og arbejde i 2 år?

jeg blev spurgt af min "kæreste" vi opføre os som kærester men har ikke spurgt hinanden af endnu.

men så får jeg et spørgsmål om hvordan jeg vil have det med det? og syntes faktisk det er et svært spørgsmål at svare på?

Hvis min kæreste på nuværende tidspunkt sagde at han tog til udlandet, ville jeg pakke mine ting og tage med. Men vi har også været sammen længe. Det ville bare være en stor oplevelse

Var det derimod et nyt forhold ville jeg være noget skeptisk og måske tvivle på om det overhovedet var det jeg ville. Altså have et lang distance forhold  

Anmeld

8. juni 2013

Juliekp

wmillapigenw skriver:

Min kæreste og jeg begyndte at se hinanden august'11 og november'11 tog han 4 mdr til Frankrig for at stå på ski og arbejde. 

Vi var på det tidspunkt ikke rigtig kærester, så jeg var da lidt skeptisk over for det hele, men vi blev enige om at var det meningen det skulle være ham og jeg, kunne vi sagtens klare det. 

Følte jeg var døden nær de 4 mdr han væk, det føltes som år! Vi skypede sammen næsten hver dag og da han så endelig kom hjem var jeg endnu gladere for ham og vi har idag en skøn datter på 5 mdr  

Ved godt der er stor forskel på 4 mdr og 2 år, men hårdt var det. Og må da indrømme, at hvis han skulle være væk i længere tid, havde jeg ikke ventet på ham

Anmeld

8. juni 2013

Maja_4000

esioul skriver:

Hvis min kæreste på nuværende tidspunkt sagde at han tog til udlandet, ville jeg pakke mine ting og tage med. Men vi har også været sammen længe. Det ville bare være en stor oplevelse

Var det derimod et nyt forhold ville jeg være noget skeptisk og måske tvivle på om det overhovedet var det jeg ville. Altså have et lang distance forhold  

Det samme her

Anmeld

8. juni 2013

Rødhætte

esioul skriver:

Tror også det ville være min reaktion

Anmeld

8. juni 2013

Lene Unik

Det er meget svært at sige, det kommer an på alder, hvor længe man har været kærester og hvor det er henne.

Da min mand og jeg blev kærester havde jeg planlagt et udlandsophold. Vi blev kærester i februar hvor jeg blev 20, og i august tog jeg til udlandet i næsten et år. Mens jeg var der, kom han på seminariet i Skive, så da jeg kom hjem boede jeg i Hinnerup (ved Århus) og han i Skive. Først da han tæt på at blive færdig flyttede vi sammen, så de første 4 år så vi ikke så mege til hinanden. Det fungerede fint for os.

Anmeld

8. juni 2013

Benjamins'mor

Personligt ville jeg have det svært ved det, vi har været sammen i 4 år og 7 mdr og har snart to børn, og jeg ville nok ikke bare lige kunne pakke alle vores ting og flytte sådan pludseligt.
Hvis man er kærester skal man drøfte sådan noget i fællesskab.

Anmeld

8. juni 2013

Chevro

wmillapigenw skriver:

Afhænger nok af jeres forhold, stabilitet osv. Hvis i ligger meget i forholdet, og det er et fedt sted han skal hen - ville jeg tage på eventyr imens :-)

Kender flere der har været sammen i flere år, hvor den ene pludselig skal ud og opleve en masse, hvor den anden så er under uddannelse osv endnu. Og bliver hjemme.
De andre tager hver sit sted hen (:

Anmeld

8. juni 2013

jydeinden

altså jeg blev faktisk halvt om halvt spurgt af min kæreste hvordan jeg ville have det hvis han valgte at arbejde på et skib på længere ture, dvs hjemme 3 uger, og ude 3 uger, og der sagde svarede jeg at hvis det var det han gerne ville så måtte det være sådan . men hvis man slet ikke så hinanden i 2 år, dét ville jeg ikke kunne.

Anmeld

8. juni 2013

Drømme

wmillapigenw skriver:

jeg har kendt min kæreste i 3 år, været sammen med ham i 2 1/2 år, forlovet med ham i 1 år og er 100% sikker på, jeg ønsker at tilbringe resten af mit liv med ham.

ønskede han at rejse ville jeg ikke tøve med at støtte ham, for jeg ved han vil komme tilbage til mig igen når han har oplevet det hsn vil

ved godt det ikke er alle der har et sådan forhold, men jeg er lykkelig for vi har det sådan <3

pt er det sådan så jeg er på vej til at flytte til Sjælland, mens min kæreste bliver på Bornholm. Jeg tager vores datter og hund med.

vi går ikke fra hinanden, men har brug for at "modnes" og vokse hver for sig. Vi elsker hinanden så meget, så højt at vi er stærke nok til at gøre det og klare os igennem de have år til 3 år som det kommer til at stå på

"if you love someone, set them free"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.