wmillapigenw skriver:
hvordan ville i have det hvis jeres kæreste(eller næsten kæreste) tog til udlandet og arbejde i 2 år?
jeg blev spurgt af min "kæreste" vi opføre os som kærester men har ikke spurgt hinanden af endnu.
men så får jeg et spørgsmål om hvordan jeg vil have det med det? og syntes faktisk det er et svært spørgsmål at svare på?
så hvordan ville i have det?
jeg har kendt min kæreste i 3 år, været sammen med ham i 2 1/2 år, forlovet med ham i 1 år og er 100% sikker på, jeg ønsker at tilbringe resten af mit liv med ham.
ønskede han at rejse ville jeg ikke tøve med at støtte ham, for jeg ved han vil komme tilbage til mig igen når han har oplevet det hsn vil 
ved godt det ikke er alle der har et sådan forhold, men jeg er lykkelig for vi har det sådan <3
pt er det sådan så jeg er på vej til at flytte til Sjælland, mens min kæreste bliver på Bornholm. Jeg tager vores datter og hund med.
vi går ikke fra hinanden, men har brug for at "modnes" og vokse hver for sig. Vi elsker hinanden så meget, så højt at vi er stærke nok til at gøre det og klare os igennem de have år til 3 år som det kommer til at stå på 
"if you love someone, set them free"
Anmeld