bare lige en konklussion!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
6 svar
5 synes godt om
8. juni 2013

DianaRJS

gå ALDRIG og jeg mener ALDRIG ud og vaske tøj, og så ro dine børn ser tegnefilm!

nej nej 5 min efter når man kommer ind kommer man ind til den nye frisør klinik i bording <<< dog anbefales den ikke.... Nå men det endte i en dreng med halv langt krøllet hår blev trimmet ! mor største mareridt at skulle trimme sit barn  skal siges han havde fået en fin munke frisure, altså skaldet i toppen og masser af hår rundt i kanten -.- så der var bare ikke lige en redning for det denne gang.. øv øv

ååååh alle hans krøller! , nå men sagen er jeg vidste ikke om ejg skulle grine eller græde af det, og tror de lærte af det begge to, andreas's kommentar var " ej mor det er jeg ked af nu er han godt nok ikk særlig pæn mere" sebastian kommentar da han så sig selv var at han begyndte og græde og sagde " aldrig mere klippe hår"

så tror de har lært af lektien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Dot D

ØV ØV ØV, sikke en omgang...

Kan dog ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over deres kommentarer

Jeg tror, du har ret, det gør de ALDRIG igen

Anmeld

8. juni 2013

DianaRJS

Dot D skriver:

ØV ØV ØV, sikke en omgang...

Kan dog ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over deres kommentarer

Jeg tror, du har ret, det gør de ALDRIG igen

nej vidste heller ikke selv om jeg skulle grine eller græde

besluttede mig dog for ikke at gære nogen af tingene før begge to ikke kunne se mig, 

Anmeld

8. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

gå ALDRIG og jeg mener ALDRIG ud og vaske tøj, og så ro dine børn ser tegnefilm!

nej nej 5 min efter når man kommer ind kommer man ind til den nye frisør klinik i bording <<< dog anbefales den ikke.... Nå men det endte i en dreng med halv langt krøllet hår blev trimmet ! mor største mareridt at skulle trimme sit barn  skal siges han havde fået en fin munke frisure, altså skaldet i toppen og masser af hår rundt i kanten -.- så der var bare ikke lige en redning for det denne gang.. øv øv

ååååh alle hans krøller! , nå men sagen er jeg vidste ikke om ejg skulle grine eller græde af det, og tror de lærte af det begge to, andreas's kommentar var " ej mor det er jeg ked af nu er han godt nok ikk særlig pæn mere" sebastian kommentar da han så sig selv var at han begyndte og græde og sagde " aldrig mere klippe hår"

så tror de har lært af lektien

Jeg kunne ikke lade være med at grine og slet ikke deres kommentar. Men forhåbentlig lærte de af det og heldigvis er det hår som vokser ud igen

Anmeld

8. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Klasse kommentar de der kom med! og du tog forhåbenlig før og efter billeder af det?! 

Og nåede også lige og tænkte at nøj, det er heldigt at det er drenge, så de bare ku få sommer frisure! 

Men ja ska man lige grine eller græde! Vh stine

Anmeld

8. juni 2013

DianaRJS

StineW79 skriver:

Klasse kommentar de der kom med! og du tog forhåbenlig før og efter billeder af det?! 

Og nåede også lige og tænkte at nøj, det er heldigt at det er drenge, så de bare ku få sommer frisure! 

Men ja ska man lige grine eller græde! Vh stine

må jeg lige får taget ;P

har taget fra før jo..

men ja, men er bare så meget imod at bruge trimmer på dem udover i siderne, for synes bare det er så synd

og han havde sådan lidt halvlangt hår, netop fordi han er fuld med krøller, har godt hele tiden sagt jeg synes de var så trælse.. MEN ikke så irriterende at storebror behøvede at klippe ham

Anmeld

8. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
DianaRJS skriver:

må jeg lige får taget ;P

har taget fra før jo..

men ja, men er bare så meget imod at bruge trimmer på dem udover i siderne, for synes bare det er så synd

og han havde sådan lidt halvlangt hår, netop fordi han er fuld med krøller, har godt hele tiden sagt jeg synes de var så trælse.. MEN ikke så irriterende at storebror behøvede at klippe ham

Min venindes unger og også det dejligste tykke, krøllede hår, og der havde pigen sagt at hun ville ha kort hår, men det måtte hun ik få for sin mor. Det klarede hun da så bare lige selv med en saks på 2 min omme i børnehaven. Hun nåede at lave undecut i den ene side, og tog lige 10 cm i den anden side også. Det så faktisk ret fedt ud, på den tosset måde. Hun kom så om til min søster og fik klippet den drenge frisure hun havde ønsket sig. 

Tosst, tosset unger! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.