Hvor mange forsøg før gevinst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

khaleesi

5 måneder, på 5 måned var den der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

efter den her graviditet, skal jeg til nogle tests på sygehuset or at finde ud f hvorfor min krop udstøder det,  ikke at jeg elsker mine børn gør jeg mere end man overhovedet troede var muligt at elske nogen..

men er sku ved at være lidt træt af at få børn når jeg gør alt for at være sikker på ikke at få de passer sku aldrig godt ind i planen når jeg bliver gravid, 2 første gange har jeg været under uddannelse på skole altså og denne her gang har jeg et år tilbage i lære som dyrelæge

meeen når det så er sagt glæder jeg mig også til 2 små spunke igen

Det kan jeg godt forstå du skal. Er da også helt vildt de alle er sket på enten p piller eller andet, indtil videre er jeg kun blevet gravid på p piller, som ja også passede utrolig dårligt ind, jeg var så syg de første 4 måneder så jeg blev sygemeldt fra min skole også da det endelig stoppede har jeg nu bækkenløsning og Stadig sygemeldt, og ville ellers være færdig med social og sundheds hjælperen her slutning af denne måned, mega øv, men glæder mig til min dreng kommer til september alligevel..

Anmeld

8. juni 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Det kan jeg godt forstå du skal. Er da også helt vildt de alle er sket på enten p piller eller andet, indtil videre er jeg kun blevet gravid på p piller, som ja også passede utrolig dårligt ind, jeg var så syg de første 4 måneder så jeg blev sygemeldt fra min skole også da det endelig stoppede har jeg nu bækkenløsning og Stadig sygemeldt, og ville ellers være færdig med social og sundheds hjælperen her slutning af denne måned, mega øv, men glæder mig til min dreng kommer til september alligevel..

lige præcis...

ja og fik enda minipiller fordi de skulle være mere sikre, men var de så heller ikke så fik ejg pstav fordi han mente at det så var mere sikker xD og alligvel bliver det tvillinger på pstav og et sprunget kondom

men ja uddannelser er gudskelov noget man kan tage op igen...

og min læge er desværre også allerede nu begyndt at snakke om sygemelding og er enda kun i uge 13 men allerede nu døjer jeg med bøkkenløsninger, udover det måtte jeg en tur på sygehuset for 1 uge siden da jeg fik mega ondt i maven som så viste sig at være min galdeblære.... så er lidt øv.... især fordi at jeg mildesttalt HADER at gå hjemme den første uge er fin nok så får man gjort hovedrent i alle kroge osv. men når den uge så er ovre har man intet at lave overhovedet

Anmeld

8. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

lige præcis...

ja og fik enda minipiller fordi de skulle være mere sikre, men var de så heller ikke så fik ejg pstav fordi han mente at det så var mere sikker xD og alligvel bliver det tvillinger på pstav og et sprunget kondom

men ja uddannelser er gudskelov noget man kan tage op igen...

og min læge er desværre også allerede nu begyndt at snakke om sygemelding og er enda kun i uge 13 men allerede nu døjer jeg med bøkkenløsninger, udover det måtte jeg en tur på sygehuset for 1 uge siden da jeg fik mega ondt i maven som så viste sig at være min galdeblære.... så er lidt øv.... især fordi at jeg mildesttalt HADER at gå hjemme den første uge er fin nok så får man gjort hovedrent i alle kroge osv. men når den uge så er ovre har man intet at lave overhovedet

Lige præcis, jeg hader også og gå hjemme. Er ved at blive sindssyg, og synes der er længe til bassen kommer ud, og kan bare ikke få tiden til at gå særlig hurtig..

Anmeld

8. juni 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Lige præcis, jeg hader også og gå hjemme. Er ved at blive sindssyg, og synes der er længe til bassen kommer ud, og kan bare ikke få tiden til at gå særlig hurtig..

nej lige præcis. og jeg har ulempen at jeg valgte at flytte pga uddannelse så mine venner/veninder bor i den anden ende af landet så kan ikke engang tage over til dem bare i kedsomhed

Anmeld

8. juni 2013

Louisejulia

Jeg blev gravid i første forsøg 

Anmeld

8. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

nej lige præcis. og jeg har ulempen at jeg valgte at flytte pga uddannelse så mine venner/veninder bor i den anden ende af landet så kan ikke engang tage over til dem bare i kedsomhed

Ej hvor øv. Jeg er heldigvis flyttet tilbage til alle mine veninder, men de fleste går også bare i skole.

Anmeld

8. juni 2013

Annette A

Alle 4 gange i første forsøg..

Anmeld

8. juni 2013

Rødhætte

MsDane skriver:

Hey Ladies

Hvor mange gange har I forsøgt inden resultat?

Nåede at have mens 4 gange - har en meget lang cylkus, så det tog 6 mdr..

Anmeld

8. juni 2013

Mamalou

2 forsøg hvilket var hurtigere end vi regnede med. Men vi klagede skam ikke over den positive test

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.