Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så lykkedes det at få den første skjorte færdig til Noa. Efter bøvl med ærme der skylle rettes til i kuppel og konstruktion af ny krave, ja så er jeg faktisk selv ganske tilfreds med resultatet Det eneste jeg bliver i tvivl om, når jeg ser billederne, er om lommen skal laves tone i tone i stedet for kontrast. Men så må jeg jo bare vende den om hvis jeg bliver træt af den
Ja er sgu lidt stolt, så flasher lige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den smart
Rigtig flot lavet, hvor er du kreativ
Maria-s skriver: Ja så lykkedes det at få den første skjorte færdig til Noa. Efter bøvl med ærme der skylle rettes til i kuppel og konstruktion af ny krave, ja så er jeg faktisk selv ganske tilfreds med resultatet Det eneste jeg bliver i tvivl om, når jeg ser billederne, er om lommen skal laves tone i tone i stedet for kontrast. Men så må jeg jo bare vende den om hvis jeg bliver træt af den Ja er sgu lidt stolt, så flasher lige
Rigtig flot....
Ej du er da dygtig!! Vh stine
Mama1304 skriver: Hvor er den smart Rigtig flot lavet, hvor er du kreativ
Tark
Martsbaby skriver: Hvor er den smart! Og hvor er han sød
Hvor er den smart! Og hvor er han sød
Tak
Dot D skriver: Rigtig flot....
StineW79 skriver: Ej du er da dygtig!! Vh stine
Skal altså lige siges at jeg har arbejdet som skrædder Men det er nu over 7 siden jeg sidst har syet en skjorte, så kunne godt mærke jeg var/ noget rusten i det
dobbelt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128