vil i eller vil i ikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

VIPpigen

Ville gøre det sammen... Bestemt, tænk hvis det kostede menneskeliv...

jeg har prøvet at skulle have fat i dem pga en lastbilchauffør som ikke kørte ordentligt... Amen død og pine at få fat i politiet... Jeg blev hele tiden stillet om, og da vi havde mistet chaufføren af syne lagde jeg røret på... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Anonym trådstarter

ham jeg snakkede med var rigtig flink og sagde at de nok skulle finde vedkommende og jeg opgav nummerplade , bilens farve og hvad mærke det var.. og jeg fik ros af ham fordi jeg ringede og anmeldte det.. men tænkt hvis de påkørte en person eller der skete noget andet, det vil jo være så forfærdeligt..
og nu har jeg da min samvittighed på det rene og ved at jeg har gjort noget for at stoppe det..

Anmeld

7. juni 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

hej piger
mig, manden og ungerne var på vej hjem fra mine svigerforældre
da vi ser en bil slingere noget så grusomt.. og det lignede en der kørte sprit kørelse.. og mig og manden snakkede om det og blev enige om at ringe til politiet og melde det..
og fik ros af ham betjenten jeg snakkede med og sagde at det var godt at jeg ringede og anmeldte det..
kunne i finde på det eller vil i bare lade det passere ?

Jeg gør det med glæde, vil ikke være i fare på vejene pågrund af dem men har kun mødt een hvor min mand sagde at det alligevel ikke nyttede noget, for ingen ville køre ud og ordne problemet i vores politikreds. Det fik min mand at vide i flere tilfælde hvor han har ringet op. En enkelt gang hvor vi boede tidligere kørte han forbi en kommunebil fra ældreplejen med en fortumlet kvinde indeni som tidligere på hendes rute var kørt galt og beskadiget bilen i en rundkørsel som så holdt inde til siden ved vores kirke hvorpå min mand som han er, hjælpsom, holdt ind og gik over til hende og kunne lugte sprut på lang afstand hvorefter han holdt hende tilbage og tilkaldte politiet hvor de da heldigvis kom - hendes promille lå på 2.0  

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

i den her bil, var de 5 personer , bagspejlet var helt skævt , og de stoppede lang tid før en chekane og blinkkede når de skulle igennem dem osv.. også ringede jeg til politiet

Anmeld

7. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har meldt det mere end en gang.... og fulgt efter en bil rimelig længe førend politiet nåede frem og kunne tage over...

Vores grænse hed bare at vi ikke ville køre til fyn for at følge med da vi bor på Sjælland og vi var på vej hjem efter lang arbejdsdag begge to...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.