Hjælp til underholdning/andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2013

Hvem?

Da vi blev gift forfor noget tid siden, havde min veninde hyret en sanger der kom og sang vores sang i kirken!
Alle hylede og hold op det lød godt, efterfølgende holdte hun en personlig tale om min mand og jeg

NU skal den her veninde så giftes, og jeg vil selvfølgelig gerne give noget igen, men hvordan kan jeg lave noget der er så betydningsfuld som det hun gjorde for os????

Kom hid med masssssssser af foreslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Dot D

Du kan jo "kopiere" idéen med en sanger og tale. Det komplementere samtidigt hendes valg af overraskelse til jer dengang

Anmeld

7. juni 2013

Hvem?

Dot D skriver:

Du kan jo "kopiere" idéen med en sanger og tale. Det komplementere samtidigt hendes valg af overraskelse til jer dengang

Tjo, ville bare gerne lave "noget andet", og mener egentlig heller ikke de har "en sang"

Anmeld

7. juni 2013

Dot D

Eller finde én, der kan "optræde" med anekdoter om parret, på sådan en lidt sjov måde

Anmeld

7. juni 2013

Kløver

Hvem? skriver:

Da vi blev gift forfor noget tid siden, havde min veninde hyret en sanger der kom og sang vores sang i kirken!
Alle hylede og hold op det lød godt, efterfølgende holdte hun en personlig tale om min mand og jeg

NU skal den her veninde så giftes, og jeg vil selvfølgelig gerne give noget igen, men hvordan kan jeg lave noget der er så betydningsfuld som det hun gjorde for os????

Kom hid med masssssssser af foreslag

Hvad med en masse små pakker og konvolutter på snor de skal åbne, ved pakkerne skal de fortælle hvorfor de vil giftes med hinanden og i konvolutterne står der forskellige små søde ting du vil fortælle dem,feks en farve konvolut til de ting du vil fortælle om dem som par og en farve til det du vil fortælle dem om dit forhold til parret. Hvis det giver mening noget som kan give lidt sjov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.