Igen en om lægesekretærelev.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Lilje82

K&S skriver:

Held og lykke  jeg var til samtale den 3.

Har du fået svar på om du er kommet ind? Eller er de ikke færdige med at afholde samtaler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

K&S

Lilje82 skriver:

Har du fået svar på om du er kommet ind? Eller er de ikke færdige med at afholde samtaler?

De er ikke færdige endnu, alle får først svar ved udgangen af juli måned - så der er længe til 

Anmeld

7. juni 2013

Loa

Lilje82 skriver:

Ja, det kan da godt være :-) Her er det alle. Ved du hvordan den foregår hos jer?
 Jeg har siddet og øvet en masse de seneste dage, både at skrive i hånden og på computer, lavet små diktater og tekster til mig selv og talt dem ind på telefonen, og så øver og øver jeg endelser, det driller mig lidt. Kan godt mærke, at jeg lige skal friskes op omkring skrivning igen.

Nej jeg ved det faktisk ikke. Men åbenbart noget der lige let kan ordnes/overståes mens man er inde til samtalen, kunne jeg se idag. Men mere præcist ved jeg faktisk ikke....

Anmeld

7. juni 2013

Lilje82

K&S skriver:

De er ikke færdige endnu, alle får først svar ved udgangen af juli måned - så der er længe til 

Puh, det er længe at vente

Jeg  for dig.

Anmeld

7. juni 2013

Lilje82

Loa skriver:

Nej jeg ved det faktisk ikke. Men åbenbart noget der lige let kan ordnes/overståes mens man er inde til samtalen, kunne jeg se idag. Men mere præcist ved jeg faktisk ikke....

Øv, det var ærgerligt. For de har ændret fremgangsmåde her, så det er ikke til at vide, hvad man skal forberede sig efter. :-)

Anmeld

7. juni 2013

Loa

K&S skriver:

Det er aller senest man får svar sidst i juli.

Sidste år fik vi svar 10 juli, og så havde vi en uge til at svare tilbage om vi stadig var interesseret og derefter kunne de se om nogen takkede nej og evt tilbyde andre pladsen. Derfor siger de at alle senest har svar sidst i juli....
Så der er håb for dig, for at du ikke skal vente så længe

Anmeld

7. juni 2013

Sujan

K&S skriver:

Held og lykke  jeg var til samtale den 3.

Håber det gik godt:-)

Og håber vi kan starte på skole sammen:-)

Har du nogle fif??? Og var det en okay samtale?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.