Jeg har udtalt mig til EB.dk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. juni 2013

Autostol.dk

Jeg har brugt de sidste par uger til, at læse den nyeste autostol test igennem og har fundet en interessant forskel på TÆNK og FDM.

Anders fra EB.dk har gravet lidt i sagen og det er der kommet denne artikel ud af:

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article2000763.ece

Hvad siger du til farlige stoffer - Er det noget som du tænker over og har det betydning i dit valg af autostol?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

nielsen80

Autostol.dk skriver:

Jeg har brugt de sidste par uger til, at læse den nyeste autostol test igennem og har fundet en interessant forskel på TÆNK og FDM.

Anders fra EB.dk har gravet lidt i sagen og det er der kommet denne artikel ud af:

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article2000763.ece

Hvad siger du til farlige stoffer - Er det noget som du tænker over og har det betydning i dit valg af autostol?

Ja jeg går op i de skadelige stoffer såvel som sikkerhed i sammenstød. Synes det er fint, at TÆNK bruger skadelige stoffer som en parameter i deres samlede vurdering.

Vi har netop investeret i en cybex juno-fix, da vores datter er ved at vokse ud af sin baby stol........og det at den er øverst i TÆNKs test på de fleste parameter, har bestemt haft en stor indflydelse på valget.

Anmeld

7. juni 2013

Autostol.dk

nielsen80 skriver:

Ja jeg går op i de skadelige stoffer såvel som sikkerhed i sammenstød. Synes det er fint, at TÆNK bruger skadelige stoffer som en parameter i deres samlede vurdering.

Vi har netop investeret i en cybex juno-fix, da vores datter er ved at vokse ud af sin baby stol........og det at den er øverst i TÆNKs test på de fleste parameter, har bestemt haft en stor indflydelse på valget.

Det er fedt, at høre, at der er nogle, der faktisk går op i det

Det er faktisk samme test, som FDM og TÆNK tager udgangspunkt i. FDM mener bare ikke, at niveauet af flammehæmmere er højt nok til, at man skal fraråde stolen.

Anmeld

7. juni 2013

Nemesis

Det er faktisk meget sjovt for jeg tænkte virkelige det var underligt den stol kunne vinde hos FDM. Jeg går da op i hvilke stoffer der i autostolen på ligefod med stoffer i cremer, sæber og tøj.

Anmeld

7. juni 2013

Autostol.dk

Nemesis skriver:

Det er faktisk meget sjovt for jeg tænkte virkelige det var underligt den stol kunne vinde hos FDM. Jeg går da op i hvilke stoffer der i autostolen på ligefod med stoffer i cremer, sæber og tøj.

Lige præcis. Flere undre sig over det, så godt det kom frem.

Stolen er også lige på grænsen til, at det ikke bør frarådes og da TÆNK går meget op i det, så har de så valgt at gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.