Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bshizzle skriver: Hvor er den SEJ...!!! Kan man købe sådan nogle steder?
Hvor er den SEJ...!!!
Kan man købe sådan nogle steder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Jo vi har årskort tilgiveskud, så det ku bare være hyggeligt! Hvordan arbejder du nu?? X
Jo vi har årskort tilgiveskud, så det ku bare være hyggeligt! Hvordan arbejder du nu?? X
helle85 skriver: jeg vil gerne prøve at hækle sådan en om en 14 dags tid(har lige noget andet som jeg skal være færdig med), hvis jeg kan finde en opskrift
jeg vil gerne prøve at hækle sådan en om en 14 dags tid(har lige noget andet som jeg skal være færdig med), hvis jeg kan finde en opskrift
Det må du super gerne...!
Du kan bare smide en besked når du vil igang og har en ide om slut/pris
Janne T. skriver: Er også glad for den Jeg tror du skal have en privat til at hækle en, hvis du skal købe
Er også glad for den Jeg tror du skal have en privat til at hækle en, hvis du skal købe
Du ligger ikke inde med en opskrift på den vel?
Efter lidt søgen på nettet, da ser de andre anderledes ud.. Men kan godt li den du har
Bshizzle skriver: Du ligger ikke inde med en opskrift på den vel? Efter lidt søgen på nettet, da ser de andre anderledes ud.. Men kan godt li den du har
Juliekp skriver: Hov glemte vidst lige billede
Hov glemte vidst lige billede
Virkelig fin! Hvor finder man sådan en?
Mamalou skriver: Min nøglering er en fugl, der kan sættes i et lille hus, når jeg kommer hjem. Jeg valgte et sæt hvor der var to nøgleringe, da jeg har alverdens nøgler og det er ikke alle der er relevante at have med rundt Billedet vender på hovedet, men jeg håber du kan se dem alligvel Vh. Louise
Min nøglering er en fugl, der kan sættes i et lille hus, når jeg kommer hjem. Jeg valgte et sæt hvor der var to nøgleringe, da jeg har alverdens nøgler og det er ikke alle der er relevante at have med rundt
Billedet vender på hovedet, men jeg håber du kan se dem alligvel
Vh. Louise
God hvor er den smart! Hvor er den fra?
høhø.. har tre nøglebundt.. den ene er en legomand der mangler næsten alt undtagen overkroppen
den anden er et stort M der glimter
og den tredje må jeg ærligt indrømme jeg har glemt hvad er
StineW79 skriver: Ja jeg "trænger" til en ny nøglering til alle mine nøgler, så håber at i har lyst til at vise jeres frem!! Vh stine
Ja jeg "trænger" til en ny nøglering til alle mine nøgler, så håber at i har lyst til at vise jeres frem!! Vh stine
http://www.smartgirl.dk/accessories/noeglesnore/flere-farvet_octopus-noglesnor_191208
Denne
esioul skriver: http://www.smartgirl.dk/accessories/noeglesnore/flere-farvet_octopus-noglesnor_191208 Denne
Den er godt nok også fed!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128