talstærke mennesker kom quick pls :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Sidder og prøver at udregne hvor meget jeg ender ud med slut juni måned da jeg har siddet eksamensvagt og derved fået supplerende dagpenge for nogle af dagene i denne periode...

Men er virkelig løbet i ring nu og fået viklet mig selv ind hvor jeg ikke lige kan finde ud igen...

Tallene er som følger:

dagpengesats pr. dag 657 kr.

dagpengesats pr. time 88,78 kr.

Jeg har været eksamensvagt i 7 dage i en 34 dages periode, hvor jeg har haft følgende vagter:

8.20-14.15 = 5 timer 55 min

8.30-14.15 = 5 timer 45 min

8.30-14.35 = 6 timer 05 min

9.15-13.40 = 4 timer 25 min

8.15-12.30 = 4 timer 15 min

8.30-13.10 = 4 timer 40 min

8.30-14.10 = 5 timer 40 min

sammenlagt bliver det over perioden 36 timer 45 min.

Normalt for 7 dage skulle det være 52 timer 30 min hvis det var på alm. dagpenge.

Nogen kloge hoveder der lige kan hjælpe mig med hvordan jeg regner den ud?

den anden del med hvor meget jeg får fra dem jeg var ansat hos er nemt nok så skal "bare" bruge dagpengedelen så jeg kan plusse de 2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Dagpengene udbetales pr. uge så det nemmeste er at dele timerne op på ugerne i perioden og så tage de 37 timer, der er i en arbejdsuge og trække det antal timer fra, som du har arbejdet i den pågældende uge. Differencen ganger du så med timesatsen. Dvs. har du arbejdet 12,4 time i den ene uge, får du i dagpenge: 24,6 timer * timesatsen.

Du skal dog huske, at hvis du har arbejdet mere end 29,6 timer inden for den samme uge, får du ikke udbetalt supplerende dagpenge for den uge, da der ikke udbetales for mindre end 7,4 timer.

Anmeld

7. juni 2013

Wampires

Janey skriver:

Dagpengene udbetales pr. uge så det nemmeste er at dele timerne op på ugerne i perioden og så tage de 37 timer, der er i en arbejdsuge og trække det antal timer fra, som du har arbejdet i den pågældende uge. Differencen ganger du så med timesatsen. Dvs. har du arbejdet 12,4 time i den ene uge, får du i dagpenge: 24,6 timer * timesatsen.

Du skal dog huske, at hvis du har arbejdet mere end 29,6 timer inden for den samme uge, får du ikke udbetalt supplerende dagpenge for den uge, da der ikke udbetales for mindre end 7,4 timer.

iihhh... dejligt med kloge mennesker

regnede med timerne da det var det hende fra a-kassen sagde de ville gøre med timer pr. dag.. du ved 7,4 timer= 7 timer 30 min...

så skal jeg igang med kalenderen og dele dem op efter ugerne

Anmeld

7. juni 2013

Wampires

tror jeg er endt med at fo gjort det rigtigt...

og nu sidder jeg og føler mig pænt snydt...

fik af vide at det bare var en kæmpe fordel at gøre og at man ville så meget ekstra ud af det..

jeps jeg kan flotte mig hele 1080 kr ekstra udbetalt i forhold til bare at have været herhjemme og jobsøgt og passet på min familie og få pakket flytteting ned og gjort en hel masse andre nyttige og for os vigtigte ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.