borger.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
3 svar
1 synes godt om
7. juni 2013

Alarnna

Har bare lige et spørgsmål, det kunne være der var nogle klogehoveder herinde der havde lidt mere forstand på end mig.

inde på fx. borger.dk og nogle kommune ansøgninger mm. når ens status står vist, så står der i mit tilfælde 'Fraskilt' en bagatel i know, men det genere mig lidt.

I mine øjne når man bliver skilt så "sletter" man egentlig at man har været gift..

jeg er i andet forhold nu, og ja.. så ved jeg ikke hvorfor, men det irriterre mig lidt jeg stadig står som fraskilt...

hvad er forskellen på deres papire/hjemmeside fra før jeg overhovedet havde været gift, og så på nu ? hvorfor skal det står der ... ?

hm.. nå bare mig og mine underlige tanker ;P go dag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Tror det er noget med hvad der skal stå og regnes med i forhold til børnebidrag.

ved at I har været gift så er der måske nogle andre regler for satsen eller frister eller forældremyndigheden eller noget i den retning.

er absolut ikke sikker og hvis det er en gene så ville jeg da gribe knoglen og ringe til kommunen og spørge ind til om det kunne blive fjernet eller ændret...

Anmeld

7. juni 2013

Rockertand

Alarnna skriver:

Har bare lige et spørgsmål, det kunne være der var nogle klogehoveder herinde der havde lidt mere forstand på end mig.

inde på fx. borger.dk og nogle kommune ansøgninger mm. når ens status står vist, så står der i mit tilfælde 'Fraskilt' en bagatel i know, men det genere mig lidt.

I mine øjne når man bliver skilt så "sletter" man egentlig at man har været gift..

jeg er i andet forhold nu, og ja.. så ved jeg ikke hvorfor, men det irriterre mig lidt jeg stadig står som fraskilt...

hvad er forskellen på deres papire/hjemmeside fra før jeg overhovedet havde været gift, og så på nu ? hvorfor skal det står der ... ?

hm.. nå bare mig og mine underlige tanker ;P go dag til jer

Men det er jo det, du er?
(Det er jeg også).

Anmeld

7. juni 2013

baby012

Hvad er der galt i det ??  

du er jo fraskilt.. Og det bliver vel ændret hvis du bliver gift igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.