Hold op, hvor er jeg stolt af denne:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
11 svar
19 synes godt om
6. juni 2013

Valle81

Så fik jeg kreeret en anden bold, var ikke helt tilfreds med den runde, så valgte at lave en stjerneformet:-)

Synes den er så fed:-)

Garnnøglen er bare lagt for at give et hint om størrelsen:-) den ca 15 cm fra en spidst til en anden, altså tværs over:-)

Hvad siger i?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Mette.

Du er virkelig god! den er så fin..

Anmeld

6. juni 2013

Juliekp

Valle81 skriver:

Så fik jeg kreeret en anden bold, var ikke helt tilfreds med den runde, så valgte at lave en stjerneformet:-)

Garnnøglen er bare lagt for at give et hint om størrelsen:-) den ca 15 cm fra en spidst til en anden, altså tværs over:-)

Hvad siger i?

Godt gået  Den kan du godt være stolt af

Anmeld

6. juni 2013

Kløver

Hvor er den flot

Anmeld

6. juni 2013

mamaninja

Den er super flot! Har du en opskrift?

Anmeld

6. juni 2013

Valle81

mamaninja skriver:

Den er super flot! Har du en opskrift?

http://enelefant.blogspot.dk/2011/10/stjernebold-m ed-opskrift-diy.html?m=1

Her er den:-)

Jeg har valgt at hækle min sammen med:-)

Anmeld

6. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er den fin! Og små babyer, vil også heller lege med en stjerne, end med en blød bold. Eller sådan er det i hvert fald her!! Vh stine

Anmeld

6. juni 2013

EnGodMor

Valle81 skriver:

Hvad siger i?

Super flot.  

Du kunne Evt komme noget krit krat papir i nogle af spidserne og nogle klokker i de andre spidser  bare et forslag

Anmeld

6. juni 2013

Valle81

engodmor skriver:

Super flot.  

Du kunne Evt komme noget krit krat papir i nogle af spidserne og nogle klokker i de andre spidser  bare et forslag

Jeg havde tænkt på klokker:0) men den skal gives i gave på lørdag og jeg kunne ikke nå ind og købe nogen, så den må gives uden:0)

Anmeld

7. juni 2013

EnGodMor

Valle81 skriver:

Jeg havde tænkt på klokker:0) men den skal gives i gave på lørdag og jeg kunne ikke nå ind og købe nogen, så den må gives uden:0)

Den er bestemt os ligeså god uden noget i jeg gad ihvertfald godt og kunne lave sådan en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.