Rådhus bryllup - hvordan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.317 visninger
10 svar
3 synes godt om
6. juni 2013

Mor til L&S

Foregår det?

Giver man hinanden ringene på, eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

baby012

Følger med da vi skal giftes på rådhuset senere på sommeren  

Anmeld

6. juni 2013

tankai

Mor til L&S skriver:

Foregår det?

Giver man hinanden ringene på, eller???

Vi havde sagt nej til gæster, vidner og at udveksle ringe.. 

Når man 'søger' om at blive gift på rådhuset, skal man skrive om man vil udveksle ringe.. 

Anmeld

6. juni 2013

Lene Unik

Jeg er borgerligt viet - og det skete på en meget utraditionel måde. Vi fik lov til at blive viet i den store sal i vores kulturhus. Vi havde alle gæsterne med, og på det tidspunkt spillede vi i tamburkorps/brassband. De kom og spillede, og så sang vi et par sange. Vi blev viet, og gav hinanden ringe på. Derefter var der et glas portvin og kransekage (fra kommunen) til alle gæster. Rigtig dejligt, utraditionelt og alligevel højtideligt.

Men hvordan det normalt foregår, det ved jeg ikke. Vil dog tro at hvis man vil give hinanden ringe på, så kan man gøre det.

Anmeld

6. juni 2013

Lene Unik

Skal måske tilføje at vi blev gift i Hinnerup, som ikke er så stor en by, og det var for 18 år siden.

Anmeld

6. juni 2013

baby012

tankai skriver:

Vi havde sagt nej til gæster, vidner og at udveksle ringe.. 

Når man 'søger' om at blive gift på rådhuset, skal man skrive om man vil udveksle ringe.. 

Skal man det ?? 

Vi vil gerne give hinanden ringe på, men det stod der ikke noget om på ansøgningen

Anmeld

6. juni 2013

LinLin

Vi udvekslede ringe. Men tror da ikke det var noget der stod i ansøgningen, som en skrev... (Men det stod min mand for, så er ikke 100% sikker )

Anmeld

6. juni 2013

Karla

baby012 skriver:

Skal man det ?? 

Vi vil gerne give hinanden ringe på, men det stod der ikke noget om på ansøgningen

Vi skrev ikke noget på nogen ansøgning
Vi havde ringene med, og da vielsen var overstået, spurgte hun, om vi havde ringe med. Sådan foregik det

Anmeld

6. juni 2013

Laulund87

Vi gav hinanden ringene på på rådhuset, men det skulle der ikke skrives nogle steder og vi måtte selv bestemme

Anmeld

6. juni 2013

tankai

baby012 skriver:

Skal man det ?? 

Er næsten 100% sikker på, at jeg skulle skrive det (er kun 1 måned siden jeg udfyldte papirerne)..

Kan være det er forskelligt, fra kommune til kommune.. 

Evt. ring og hør hvad de siger.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.