Hun hoster sig vågen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Skouboe

http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=5848/sprog=1/grp=8/menu=17/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Frejsmor

Når Frej har sine perioder med forkølelse og hoste, så plejer jeg at smide en god stak bøger under benene i hovedenden på sengen og så lufter jeg godt ud, så der er køligt..

Når han så begynder at hoste sådan mere end bare lidt små-host, men før det eskalerer til et rigtig hosteanfald, så går jeg ind og tager ham op, det der med at han lige kommer lidt i oprejst stilling og får hostet af og falder til ro igen, det gør nogen gange tricket og så kan jeg være heldig at han får slappet så meget af at hosten kommer lidt på afstand i noget tid..

Er det først eskaleret til et rigtigt hosteanfald, så er der hos os ikke ret meget at gøre, det ender næsten altid med at han kaster op af det.. Og først derefter falder hosten til ro igen.. Rigtig ubehageligt..

Anmeld

6. juni 2013

Frejsmor

dobbelt

Anmeld

6. juni 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
S.Maria skriver:

Har du prøvet med løg under sengen? Har ikke selv prøvet det, men har hørt mange sige det virker  

Det har jeg ikke prøvet - men vi har heller ikke lige nogle løg 

Anmeld

6. juni 2013

sandramor

Problembarnet skriver:

Min datter hoster og hoster og hoster og hoster lidt mere, i vuggestuen hostede hun så meget at hun vågnede fra middagsluren - resultat - hun fik sovet 20 min. MAX.

Nu er hun blevet lagt i seng og hoster og hoster og hoster og hoster lidt mere så hun er vågnet.

Vi har ikke noget hostesaft.. hvad kan vi gøre ??

Kamille the med honning virker simpelthen fantastisk!!
Dog vil jeg fraråde mælk hvis hun har slimet hoste da mælk fortykker slimen i halsen....

Anmeld

6. juni 2013

Clisolka

Problembarnet skriver:

Min datter hoster og hoster og hoster og hoster lidt mere, i vuggestuen hostede hun så meget at hun vågnede fra middagsluren - resultat - hun fik sovet 20 min. MAX.

Nu er hun blevet lagt i seng og hoster og hoster og hoster og hoster lidt mere så hun er vågnet.

Når Isabella hoster så plejer jeg at give hende noget kamilethe med honning i - det plejer at lindre lidt at få lidt varmt i halsen. Husk også at hæve hovedgæret 

Anmeld

7. juni 2013

Problembarnet

sandramor skriver:

Kamille the med honning virker simpelthen fantastisk!!
Dog vil jeg fraråde mælk hvis hun har slimet hoste da mælk fortykker slimen i halsen....

Hmm det er bare en tør hoste.. you know? 

Anmeld

7. juni 2013

Problembarnet

Tak for alle jeres svar piger  SÅ dejligt med hjælp lige ved hånden  

God dag og god weekend til jer alle fantastiske mødre  

Håber I får en fantastisk weekend med jeres dejlige børn 

Anmeld

7. juni 2013

gonefishing

Problembarnet skriver:

Min datter har lige været igennrm det samme. Hvis din datter er over 1 år så hjælper honning en smule. Evt med varmt mælk el bare på ske. Det var godt her.

Ellers kan du få noget hostesaft specielt til netop natlig hoste, hvis hun er 2 år

Anmeld

7. juni 2013

sandramor

Problembarnet skriver:

Hmm det er bare en tør hoste.. you know? 

Yes i know

Men jeg ville stadig varme noget kamille the og så godt med honning i da det smørrer halsen rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.