Min x spøger igen igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

Leneur

Jeg er så gal, vred, ked af det, frustreret og meget mere over at han ikke kan respektere mine grænser. I morges da jeg skulle på arbejde og forlader min nye lejlighed, hvor dukker han så op henne? Lige overfor. Han lader som om han skal ind at handle men vil kun følge efter mig. Han tror så at jeg skal gå den vej jeg plejer og kører modsat for at møde mig der men det gjorde jeg heldigvis ikke, står og venter på bussen så giver ham simpelthen fingeren, for at vise ham han er opdaget og hvad jeg mener om ham. Imens jeg sidder i bussen kommer han fra en 3. vej og prøver at gemme sig mens bussen kører forbi ham. Jeg aner bare ikke hvad jeg skal gøre nu, for politiet kan intet gøre med mindre han tyer til vold men jeg orker ikke flere konfrontationer og er direkte bange for at han opdager hvor jeg nu bor henne og jeg spotter alle biler hver gang jeg går ud. Kan bare ikke være rigtigt at jeg skal være bange hver gang jeg går ud og desværre skal han være far til mit barn, SUK, så er rimeligt langt nede, selvom jeg burde nyde den sidste tid inden hun kommer og komme helt i orden i lejligheden.
Ved godt i ikke kan gøre noget men trængte til lidt luft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

SanneL

Jeg ved godt det er rigtig svært, men du skal ignorere ham uanset hvad!
Det eneste han vil, er jo at have din opmærksomhed, og i hans verden er negativ opmærksomhed nok bedre end ingen opmærksomhed.
Tænk på, at hver gang du giver ham opmærksomhed (om det så bare er en finger!) så vinder han, for han fik din opmærksomhed!

Anmeld

7. juli 2009

Valle81

Øv for en træls situation.........................bliver helt ked af det på dine vegne, og får et hul i maven.

Ved ikke hvad jeg skal dige, og kan som du selv skriver, nok heller ikke gøre så meget for at hlælpe.

Men håber, at du snarligst får fred for ham:0)

Anmeld

7. juli 2009

Pige2009

SanneL skriver:

Det eneste han vil, er jo at have din opmærksomhed, og i hans verden er negativ opmærksomhed nok bedre end ingen opmærksomhed.
Tænk på, at hver gang du giver ham opmærksomhed (om det så bare er en finger!) så vinder han, for han fik din opmærksomhed!

Lige præcis! Læg ham på is og lad som ingenting. Det virker som den bedste løsning, hvis han bare er luft for dig...

Knus Linda 26+3

Anmeld

7. juli 2009

Cris

SanneL skriver:

Enig!

Og det er faktisk ikke nemt at bare ignorerer det der sker, men du skal være stærk og lade det, som om du ikke ser ham eller han er bare usynlig til dig... Det er så hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.