Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Storms-Mor skriver: Det ligner det storm os har, de r kun på kroppen.. De r både røde og "hud" farvet..I starten sagde min læge det var eksem, men nu får jeg ham tjekket igen ..
Det ligner det storm os har, de r kun på kroppen.. De r både røde og "hud" farvet..I starten sagde min læge det var eksem, men nu får jeg ham tjekket igen ..
synes ik det ligner eksem, det har hun nemlig også og det er slet ikke lige sådan men du må gerne lige skrive når i har fået ham tjekket
Det kan sagtens være skoldkopper. Min datter havde også kun få, de første dage, og jeg tænke ej hvor lækkert så kommer der nok ikke så mange. Jeg skal da lige love for jeg tog fejl. På 3. dagen kom de bare over alt.....
S.Maria skriver: Det kan sagtens være skoldkopper. Min datter havde også kun få, de første dage, og jeg tænke ej hvor lækkert så kommer der nok ikke så mange. Jeg skal da lige love for jeg tog fejl. På 3. dagen kom de bare over alt.....
ok
tak fro svar
må bare se tiden an så
Hej!
Jeg tror helt sikkert deter skoldkopper.
cecilie1984 skriver: synes ik det ligner eksem, det har hun nemlig også og det er slet ikke lige sådan men du må gerne lige skrive når i har fået ham tjekket
Storms-Mor skriver: Har været ved lægen idag, han ska til hudlæge, da lægen ikk r sikker på hva set han.. Han gætter på vandvorter
Har været ved lægen idag, han ska til hudlæge, da lægen ikk r sikker på hva set han.. Han gætter på vandvorter
Tror heller ik helt mere på Frejas er skoldkopper.
det har ikke udveklet sig meget nemlig, de er der dog stadig
Når det ikke har udviklet sig mere tror jeg ikke, at det er skoldkopper. Tænker myggestik?
cecilie1984 skriver: Tror heller ik helt mere på Frejas er skoldkopper. det har ikke udveklet sig meget nemlig, de er der dog stadig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128