Hej tøser, ja som overskriften lyder, er jeg vildt forvirret og lidt frustreret, jeg skulle have haft min mens fredag den 24/5 men inteeet er kommet, og det ser heller ikke ud som om at noget er på vej... Har taget et par teste, alle negative
Har haft en del ændringer, er mere træt end normalt, skal tisse flere gange om natten og drøjer en del med svimmelhed, og er så småt begyndt at få en mindre kvalme efter morgenmaden.
... men står bare i den situation at jeg føler mig "låst fast", for enten må mensen gerne komme, eller en positiv test ... hmm ville høre om nogle af jer har prøvet lignende og evt. hvad det resulterede i ?? skal lige siges at jeg I min første graviditet kunne teste positiv 3 dage før forv. mens. .. men nu der snart gået 14 dage og ingen ting ... Ville ikke have nået i mod baby nr. 2, og vi bruger for den sags skyld heller ingen prævention, stoppede med nuvo ring i august sidste år, også har det ellers bare været ham, der brugte beskyttelse, men det er noget vi ikke har brugt i nu 2½ mdr. ...
Ha en dejlig dag derude knus