Elendig eksamen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
10 svar
1 synes godt om
6. juni 2013

pcoramt

I dag har dagen stået på skriftlig eksamen.. Får udleveret opgaven og skriver løs i knap 5 timer.. 6 minutter før aflevering går min computer ned og vil ikke åbne nogle dokumenter! Jo jo de ligger der skam, men kan ikke åbnes.. Det var så knap 4500 ord, 6 minutter før aflevering og jeg er dumpet!

Eksamen igen i morgen i virksomhedsøkonomi! Jubii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Nessie

Teknik er rigtig godt når bare det fungerer 

ØV, hvor er det bare surt. Er der slet ikke noget at gøre?

Anmeld

6. juni 2013

Troldemommi

pcoramt skriver:

I dag har dagen stået på skriftlig eksamen.. Får udleveret opgaven og skriver løs i knap 5 timer.. 6 minutter før aflevering går min computer ned og vil ikke åbne nogle dokumenter! Jo jo de ligger der skam, men kan ikke åbnes.. Det var så knap 4500 ord, 6 minutter før aflevering og jeg er dumpet!

Ej sikke da noget lort, er du sikker på den ikke kan reddes? 

Monica 

Anmeld

6. juni 2013

Maja88

pcoramt skriver:

Havde du ingen back up lavet eller printet løbendr??

Anmeld

6. juni 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Skal i ikke gemme opgaven løbende på en server? Når vi er til skriftlige eksaminer så gemmer man netop et sted, således den ikke kun er på ens egen computer... Lyder super surt! 

Anmeld

6. juni 2013

pcoramt

pcoramt skriver:

Gemte hver 5 minut automatisk.. Den er heller ikke slettet, den kan bare ikke åbnes ! vi måtte ikke bruge USB..

Anmeld

6. juni 2013

aarhusmor

Det var synd for dig

Kan anbefale dig at have dit dokument på dropbox og gemme direkte der til, så kan du åbne en anden computer og sende det

Anmeld

7. juni 2013

pcoramt

aarhusmor skriver:

Det var synd for dig

Kan anbefale dig at have dit dokument på dropbox og gemme direkte der til, så kan du åbne en anden computer og sende det

Jeg kender godt alle de steder, men der må ikke bruges internet, eller harddisk.. Vi må praktisk talt kun gemme på computeren!

Anmeld

7. juni 2013

esioul

pcoramt skriver:

Derfor er det eN god ide at printe ud løbende surt show :0(((

Anmeld

7. juni 2013

Cbank

Hold kæft det er noget lort. DUMME DUMME regler 

Hvor er det dog surt for dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.