Jeg har det elendigt

Kæresten og jeg skændes næsten hver evig eneste dag og ellers så dikuterer vi eller er uenige. Vi kan blive uvenner over småting.
Han er ordensmenneske jeg er/kan godt være et rodehoved. Vi skændes foran vores 20 mdr. gamle datter og jeg har grædt foran hende en del gange

Har SÅ dårlig samvittighed over det.
Vi er bare meget forskellige. Han mener at jeg skal ændre mig. Viser ikke nok kærlighed over for ham og det har han ret i, men det er utrolig svært for mig når han tit nedgører mig

Han er aldrig tilfreds med de ting jeg gør herhjemme og det er også altid mig der skal gøre alt husligt plus tage mig af vores datter. Det stresser mig enormt meget me så kommer han med den at det er mig selv der gør alle de ting. Ja hvorfor mon??? Der er ingen andre der gør det.
Jeg føler mig fortabt og aner ikke hvad vi skal gøre. Som sagt så skal jeg ændre mig. Vise ham mere kærlighed og være et lidt mere ordensmenneske.
Han har et meget stort temperement og bliver så sur over ingenting. Jeg gør hvad jeg kan men det er åbenbart ikke godt nok.
Synes det er så enormt synd for vores datter. Føj hvor har jeg det elendigt med det over for hende!!
Drømmen om at være en lille lykkelig familie er nok knust.
Jeg har lovet ham gang på gang at jeg nok skal ændre og forbedre mig men hver gang bryder jeg det så kan også godt forstå at han er træt af det og ikke stoler og tror på mig. Men for hvert skænderi mister jeg mere og mere for ham.
Hvad pokker skal vi/jeg gøre??!!
Anmeld