Hvor meget TV ser jeres på cirka halvandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget TV ser jeres på cirka halvandet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.520 visninger
10 svar
13 synes godt om
6. juni 2013

modesty

Hej alle,

min dreng har i lang tid været fuldstændigt ligeglad med TV'et. Men lige pludselig, da han blev cirka halvandet, begyndte det at fænge. Det har stået på i cirka halvanden måned nu. Typisk ser han cirka 30 min. om dagen fordelt på 20 min. om morgenen og 10 min. om eftermiddagen.

Det undrede mig meget at han pludselig begyndte at interessere sig for fjernsynet. Og jeg synes vel at det er okay at han ser lidt, men jeg synes også at han er meget lille. 

Han ser Shaun the Sheep, Timmy Time, Kære Sebastian (han elsker dyr) og en app der hedder Snuttefilm (hans absolutte yndlings). Eller andre tegnefilm der vises tidlig morgen på Ramasjang.

For det meste sidder jeg sammen med ham og kommenterer på det vi ser.

Hvor meget ser/så jeres på cirka samme alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Hvem?

modesty skriver:

Hej alle,

min dreng har i lang tid været fuldstændigt ligeglad med TV'et. Men lige pludselig, da han blev cirka halvandet, begyndte det at fænge. Det har stået på i cirka halvanden måned nu. Typisk ser han cirka 30 min. om dagen fordelt på 20 min. om morgenen og 10 min. om eftermiddagen.

Det undrede mig meget at han pludselig begyndte at interessere sig for fjernsynet. Og jeg synes vel at det er okay at han ser lidt, men jeg synes også at han er meget lille. 

Han ser Shaun the Sheep, Timmy Time, Kære Sebastian (han elsker dyr) og en app der hedder Snuttefilm (hans absolutte yndlings). Eller andre tegnefilm der vises tidlig morgen på Ramasjang.

Vores er først li begyndt at se lidt Traktor Tom eller Lille Rød traktor, og der er måske tale om 30 min. om ugen - vores fjernsyn er aldrig tændt

Drengene her er 2,5 og 3 år

Anmeld

6. juni 2013

Silas&Mille

Mille på 16 måneder ser meget lidt tv, det fanger hende faktisk kun hvis det er musik. Så danser hun helt vildt

Silas på 29 måneder ELSKER Simpsons Og han får lov til at se de to afsnit der kommer hver aften mellem 19 og 20. Så ved han også at når de er færdige så skal han i seng. Han tager selv hans ting og går ind på værelset  

Han vi gerne se lidt tegnefilm om morgenen, men det er ikke meget.
Er der derimod Simpsons på et andet tidspunkt af dagen og han opdager det, så er han solgt

Anmeld

6. juni 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har aldrig fjernsynet tændt til hverdag. men når vi har det tændt sidder vi alle og ser noget sammen.

Min søn er nu 2 år og vi har se aladin og løvernes konge med ham, hvilket har været total hygge med popkorn og et glas mælk med sugerør.

Det synes vi fungere for os herhjemme

Anmeld

6. juni 2013

DianaRJS

mine børn er 3 og snart 5 år....

og de har en time om dagen i weekenderne hvor de må se tv, resten af tiden er sammen med mig eller ude i haven hvis godt vejr, eller på tur self.

i hverdagene har de 3 min hvor de må sidde og se tv.. måske lidt strid mor de har sig men jeg vil hellere de finder ud af det ude i den virkelige verden er det der er værd at gå efter   ( siger deres mor der bruger meget tid på baby.dk )

Anmeld

6. juni 2013

Mother-love

Nu ser Isabella på 2 år ikke rigtig fjernsyn. Hun ser en smugle på iPaden men det er maks 15-30 min så gider hun ikke mere

Anmeld

6. juni 2013

Mettefpigen

Det er forskelligt.. Han ser ca en halv til en time om morgenen og om eftermiddagen... Han kan sagtens se 2 timer om dagen... Men vi har også boet ved min mor i nogle måneder så legetøjet står i stuen..

Anmeld

6. juni 2013

HeidiØ

William er snart 21 mdr, og det begyndte også at fange for nogle mdr siden

Her ser vi nok mellem 15 og 30 min her i sommertiden, han er hele tiden ude i haven

Det er Postmand Per, Pingu, Teletubbies og Peter Pedal der bliver skiftet imellem.

Derudover fangede det ham pludselig en dag da der kørte Dora the Explorer på Ramasjang. Hehe!

Anmeld

6. juni 2013

StudPsyk

modesty skriver:

Hej alle,

Uha, det tør jeg ikke svare på! Haha! Rose er fjernsynsnarkoman, hun elsker det! Men hun er også ekstremt udemenneske, der elsker at være ude, så det bekymrer mig ikke endnu. Vi prøver at holde det på en time om dagen, men må indrømme det nogen gange er svært - når hun kommer hjem fra VS om eftermiddagen og har været udenfor hele formiddagen og eftermiddagen, er hun godt træt og vil gerne bare slappe af og se tv, så synes jeg nogen gange det er svært, om jeg skal nægte hende det, når det er hendes måde at koble af på.

Her står den på ramasjang, og ellers er hun glad for Postmand Per og Pingu

Anmeld

6. juni 2013

Bshizzle

Min mindste søn gad egentlig ikke se fjernsyn, men siden weekenden her da vil han se HUGO hele tiden..!!! 

Så han ser HUGO ca 15 min hver anden dag.. 

Han skal bare se starten af filmen, så er han "mættet" haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.