Hvor mange gæster havde i med til jeres børns barnedåb & hvad kom det til at koste?
Vi bliver mellem 50-55 mennesker, og syntes godt nok det er mange til en dåb, men da vi begge har store familier, så løber det hurtigt op.
Vi har sat 7000 kroner af til mad, lokale, pynt & dåbskjole.
Er det et realistisk beløb? Maden skal bestå af smørrebrød og sandwich. Vores forældre betaler drikkevarerne.

Vi var 25 mennesker til min datters dåb. Vi havde bestilt brunch på en restaurant. Der var 4 slags brød, scrambled eggs, pålæg af forsk. slags, bacon, pølser, yoghurt, oste, frugt, kage, kaffe, te, juice, sodavand etc. Det var buffet og folk kunne spise alt det de ville - vi fik mad ind to gange. En veninde havde lavet dåbskagen - som normalt ikke er tilladt at tage med selv, men vi fik lov.
Vi gav 3500 kr for 25 per, hvilket var rigtig billigt sluppet da vi stedet er et af byens dyreste steder. Det bedste var at vi ikke selv skulle røre en finger, hverken før eller efter. Jeg var med til farvevalg af servietter, duge, lys og blomster som restauranten så bestilte hjem. Det eneste jeg skulle sætte på var bordkort.
Og ja vil mene at i sagtens kan få 7000 kr til at strække, hvis i tænker over budgettet.
/Fenja 
Anmeld