Ååårh hvor tiden dog bare flyver afsted

Min skønne melina er nu 14 mdr og suser derud af.. Hun har nu kunne gå i en måned og der er fuld fart over feltet hele dagen

Hun lader også moar få sin nattesøvn.. Hun sover fra kl 20 til jeg vækker hende kl 06.45

så jeg er frisk og udhvilet

Hun eeeeeeelsker sin dagpleje og er glad for at blive afleveret hver eneste morgen hvilket bare gør det hele så meget lettere

Hendes far kommer og ser hende hver anden lørdag i 4 timer da det er hvad man mener han kan overskue lige nu men jeg er bare lykkelig for han er en del af hendes liv

de hygger sig ihvertfald rigtig meget når de er sammen

Min store dejlige pige er blevet 8 i foråret og hoooooold nu op hvor hun vokser for tiden

seriøst sys hun vokser ud af et stykke tøj om dagen lige for tiden

meeeen hun har også frygtelig ondt i benene de her dage så der er nok noget om snakken.... Hun eeeeelsker at være storesøster og er såååå god til melina og tager sig bare så godt af hende.... Dog er melina også ret irriterende indimellem mener hun

Yasmin begyndte jo sidste år at se sin far efter 5 år uden kontakt og det går bare rigtig godt...... Hun elsker sin far og sin farmor og farfar

Men gid hvor er jeg verdens heldigste kvinde at have sådan to skønne børn i mit liv

Og så får i lige en maaaaasssse billeder undskylder dog de mange billeder

og at dr vender forkert
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld