Syg og hendes hjerte hamre afsted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.652 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. juni 2013

Molly23

Min datter er syg idag med opkast. Hun kan slet ikke holde noget i sig og er nu faldet i søvn på sofaen.

Jeg kan mærke at hendes hjerte slår meget hurtigt og det syntes jeg ikke det plejer når hun er syg - så derfor bliver jer lidt bekymret. Måske har hun en smule feber, men ikke meget.

Oplever i også at jeres børns hjerterytme bliver hurtigere når de er syge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Loa

deres hjerte slår hurtigere når de har feber især da kroppen prøver at bekæmpe det der inficerer kroppen....

Anmeld

6. juni 2013

Chewy

Molly23 skriver:

Min datter er syg idag med opkast. Hun kan slet ikke holde noget i sig og er nu faldet i søvn på sofaen.

Jeg kan mærke at hendes hjerte slår meget hurtigt og det syntes jeg ikke det plejer når hun er syg - så derfor bliver jer lidt bekymret. Måske har hun en smule feber, men ikke meget.

Det har jeg også tit oplevet med min søn når han har været sløj. Tror det er helt normalt. Men ikke så rart for moderen

Anmeld

6. juni 2013

Isabella_mor

Molly23 skriver:

ja det gør de, det gør mit også ISÆR når jeg har det rigtigt skidt.

Lad hende sove, og sørg for at hun får væske. Det er ikke så vigtigt med mad, det er mere vigtigt med væske. HVIS det er hun har feber eller hun har ondt nogen steder, så giv hende panodil. (helst til anal, da de virker bedre end det flydende) og så kan det være du i den tid den virker kan give hende noget hun kan holde nede... 

giv hende juice, saftevand osv... ting med sukker i. for hendes krop har brug for energi til at komme sygdommen til livs... og sukker giver energi.

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.