bøllen skriver:
Vi er ved at planlægge til til USA, og tænker jeg i den forbindelse vil lave en scrapbog. Mine tanker er at jeg vil lave en bog over planlægningen af turen & hvad vi gerne vil se derover. Både fordi det forhåbentlig bliver en oplevelse for livet , men også for drengenes skyld. Så de er forberedte på hvad vi skal opleve derover.
Giver det mening 
MEN WHO TO DO ?? har aldrig prøvet dette
så hvor starter jeg ? Nogen der vil vise billeder af deres værk ?
Jeg har ikke været i USA men har lavet en af vores tur til Bornholm, vores bryllup og navnefest - mm...
Dog har jeg ikke rigtig brugt billeder eller andet til planlægningen af det men først efterfølgende..
Men tænker at du kan finde de seværdigheder du gerne vil vise dine børn På billeder via brochurer eller Google-billeder (man kan finde stort set alt) - maden I skal smage - almindelig og lidt særpræget - bjerge/veje/skilte/ruter/byer - og dyrelivet og planter og så starte ud der med at finde alt det før materiale du skal bruge for at kunne begynde og så finde en Tom bog med sorte/hvide sider (scrapbøger) bare spørg i Bog&Ide f.eks. og hvis du har sorte sider så køb guld/sølv/bronche farvede kuglepenne.
Når du så inden du klipper i billederne, så lav en kopi så du kan klippe forkert uden det går galt... Også med de kommende billeder når de skal printes ud når I kommer hjem eller derover
Og køb så åh ha kan ikke huske hvad den hedder, men det er sådan en smart lille taperuller med dobbeltklæbede tape man kan lade glide hen over papiret/pappet/billederne på bagsiden... Og afhængig af dine børns alder så spørg dem hvad de kunne tænke sig at se og sørg for at sætte præcis de ting ind i bogen, så de får den der medejerfølelse at de også er med til det - billeder af landkort/verdenskort/stater/byer/seværdigheder i de stater I besøger og mulighed for måske at vælge hvilke de kunne tænke sig at se - skal I til Disney Land så selvf. billeder af Disney figurerne og rutsjebaner og parken osv.
Håber der er noget du kan bruge heri teksten
Og god tur. Får helt rejsefeber
men kommer aldrig til USA. Får aldrig råd. Desværre. Eller rettere sagt Florida - vil så umådeligt gerne i Disneyland.
Jeg ville blive som hende her
http://m.youtube.com/watch?v=OOpOhlGiRTM
Anmeld