det der bare ikke må ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
8 svar
3 synes godt om
5. juni 2013

MorTil4<3

er fuldkommen grædefærdig og kigger på min lille dreng der har fået en pæn bule i panden

vi tog en tur på Mac D for at fejre fars dag og hygge nu når vi begge havde fri .
vi kom ind på Mac D og min kæreste kiggede efter en barnestol som min mindste Lukas kunne side i, han fandt så en og satte Lukas i den, da han blev sat i den skubbede vi så den på plads indtil bordet og så skete det den brassede sammen!!!
min lille dreng faldt på gulvet men nåede at tage fra med hænderne og fik så kun en lille bule i panden !! men min største frygt var at han fik blodnæse og slog tænderne, men efter hvad jeg kan se er han slubbet utroligt heldigt fra det

Mac D personalet kom farende og gav ham is og en klud til bulen, og han holdt hurtigt op med at græde, så han fik vist bare en kæmpe forskrækkelse og en bule

menn nejjjj det kunne være gået meget værre

skal jeg gøre noget nu ?
jeg sider og tænker at koncernen sku ha en skideballe for deres skodstole til børn men så alligevel tænker jeg, ejjj der skete jo ik noget HELDIGVIS,! men hvad havde I gjort ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Frk. Himmelblå

MilleMus1988 skriver:

er fuldkommen grædefærdig og kigger på min lille dreng der har fået en pæn bule i panden

vi tog en tur på Mac D for at fejre fars dag og hygge nu når vi begge havde fri .
vi kom ind på Mac D og min kæreste kiggede efter en barnestol som min mindste Lukas kunne side i, han fandt så en og satte Lukas i den, da han blev sat i den skubbede vi så den på plads indtil bordet og så skete det den brassede sammen!!!
min lille dreng faldt på gulvet men nåede at tage fra med hænderne og fik så kun en lille bule i panden !! men min største frygt var at han fik blodnæse og slog tænderne, men efter hvad jeg kan se er han slubbet utroligt heldigt fra det

Mac D personalet kom farende og gav ham is og en klud til bulen, og han holdt hurtigt op med at græde, så han fik vist bare en kæmpe forskrækkelse og en bule

menn nejjjj det kunne være gået meget værre

skal jeg gøre noget nu ?
jeg sider og tænker at koncernen sku ha en skideballe for deres skodstole til børn men så alligevel tænker jeg, ejjj der skete jo ik noget HELDIGVIS,! men hvad havde I gjort ??

Åh, hvor synd! Kan godt forstå, I blev forskrækkede.

Men vil sige, at det er desværre, hvad der kan ske..  Men I gjorde vel personalet opmærksomme på, at det var stolen, den var gal med.. Så må de jo få den skiftet ud og blive bedre til at gå dem efter indimellem..

Måske I kunne lokke en omgang gavekort ud af dem eller lignende...

Er det ikke Ikea-stolene, de bruger? Jeg tænker, at den ikke har været samlet helt korrekt..

Øv

Anmeld

5. juni 2013

Bshizzle

Årh stakkels lille dreng.. ... Men desværre kan sådan noget ske for alle og en hver.

Nu ved jeg ikke hvilke stole der er på den Mac D...

Men her i Middelfart har de der IKEA plastik stole..

De burde ellers holde fint?

Men heldigvis skete der ikke noget alvorligt med ham..

Men som sagt.. dette kan ske for en hver.. og det er bestemt ikke sjovt!.

Anmeld

5. juni 2013

MorTil4<3

Frk. Himmelblå skriver:

Åh, hvor synd! Kan godt forstå, I blev forskrækkede.

Men vil sige, at det er desværre, hvad der kan ske..  Men I gjorde vel personalet opmærksomme på, at det var stolen, den var gal med.. Så må de jo få den skiftet ud og blive bedre til at gå dem efter indimellem..

Måske I kunne lokke en omgang gavekort ud af dem eller lignende...

Er det ikke Ikea-stolene, de bruger? Jeg tænker, at den ikke har været samlet helt korrekt..

Øv

ja , vi samlede stolen op og gav den til en medarbejder der var der, så hun tog den med sig..

og jooo jeg tror faktisk det er Ikea stolene de bruger her også ..

Anmeld

5. juni 2013

MorTil4<3

Bshizzle skriver:

Årh stakkels lille dreng.. ... Men desværre kan sådan noget ske for alle og en hver.

Nu ved jeg ikke hvilke stole der er på den Mac D...

Men her i Middelfart har de der IKEA plastik stole..

De burde ellers holde fint?

Men heldigvis skete der ikke noget alvorligt med ham..

Men som sagt.. dette kan ske for en hver.. og det er bestemt ikke sjovt!.

det er nemlig også det vi tænker at det er et rigtigt øv uheld og dte kan ske for enhver

jeg priser mig bare lykkelig for at der ikke skete mere med ham end bare en bule og forskrækkelsen

Anmeld

5. juni 2013

Eliza

Føj!! 

voreS Mac D bruger heldigvis triptrap stole 

(med fare for at lyde som om vi kommer der tit  Gør vi altså ikke )

Anmeld

5. juni 2013

Isabella_mor

sikke noget med din lille dreng.

Var I amerikanere og var det USA var MC D blevet sagsøgt, det er helt sikkert.. 

Anmeld

5. juni 2013

jydeinden

altså jeg ville ikke personligt gør krav på noget men blot pointerer overfor dem at stolene bør kunne holde til et barn . det er et uheld, det er møg uheldigt, men det er stadig et uheld.

Anmeld

5. juni 2013

MorTil4<3

Isabella_mor skriver:

sikke noget med din lille dreng.

Var I amerikanere og var det USA var MC D blevet sagsøgt, det er helt sikkert.. 

det var også det min kæreste sagde hihi

men som vi så sagde at så sygelige er vi dog ikke hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.