Er det ja eller nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
9 svar
7 synes godt om
5. juni 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste er desværre gået fra mig fordi han føler jeg prøver lave om på ham og så syntes han vi er blevet for forskellige, men at han elsker mig ?

Skriver så efter en kort samtale med ham : Er der slet ikke noget jeg kan gøre for at det kan blive os to igen? Hvis vi elsker hinanden kan vi da ikke bare smide det hele væk, lad os snakke om det i stedet for

Han svarer : Ville rigtig gerne, tror bare vi er for forskellige, vi vil slet ikke det samme søde

Betyder det at jeg nok skal se i øjnene at det er slut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

1990h

Anonym skriver:

Min kæreste er desværre gået fra mig fordi han føler jeg prøver lave om på ham og så syntes han vi er blevet for forskellige, men at han elsker mig ?

Skriver så efter en kort samtale med ham : Er der slet ikke noget jeg kan gøre for at det kan blive os to igen? Hvis vi elsker hinanden kan vi da ikke bare smide det hele væk, lad os snakke om det i stedet for

Han svarer : Ville rigtig gerne, tror bare vi er for forskellige, vi vil slet ikke det samme søde

hvor længe har i været sammen?:

Anmeld

5. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

For mig lyder der desværre som om der ikke er noget at gøre

Anmeld

5. juni 2013

Anonym trådstarter

Han skrev : Det er ikke mig du vil have søde ?

Anmeld

5. juni 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

CCiCirCirk

hvor længe har i været sammen?:

Cirka 1 år

Anmeld

5. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Kram...
Har i snakket "alvorligt" for nyligt, altså bryllup, børn, hus eller lignende?
Det lyder, som om han har gjort op med sig selv, at han ikke ønsker en fremtid som kærester, desværre.

Anmeld

5. juni 2013

1990h

Anonym skriver:

Han skrev : Det er ikke mig du vil have søde ?

altså.. han har jo på en måde lidt ret..hvis du hele tiden prøver at lave ham om til en han ikke er..så det måske dig der ønsker en helt anden fyr..altså som han skriver: det ikke mig du ville have..

s¨å det lyder lidt som om han har indset han ikke er tilstrækkelig til dig.

Anmeld

5. juni 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Han prøver bare at behandle dig pænt i sit break up. Men det ER slut.

Nogle gange er det en misforståelse, at man siger til den forladte "det er ikke dig, det er mig" og "jeg elsker dig , men", for det passer sjældent. Det er bare fordi, man ikke ønsker at såre (yderligere). Men det er jo det samme som at hive et plaster af langsomt for at skåne. Det holder ikke. Det var bedre, for dig, tror jeg, om han meldte mere klart ud.

Men som jeg læser det, er der ingen tvivl: Han kan ikke lide at såre dig, men han vil IKKE være din kæreste.

Anmeld

5. juni 2013

Bshizzle

Som du skriver det.. så lyder det osse til at HAN føler du prøver at lave om på ham, og han slet ikke føler sig selv.

Han følte sig nok kvalt og utilpas da du jo ikke kan lave om på en person som DU vil ha ham til at være.

Syntes desværre du skal give slip på ham, for han har ikke de samme følelser for dig som du har til ham.

Men klart han ønsker du skal komme godt videre.. han har jo ikke mistet kærligheden.. men lysten.

Op med hovedet.. indse det er slut og se en fremtid i møde med godt humør og et syn på "der er andre fisk i søen"

Anmeld

5. juni 2013

hekran

Det ligner et pænt afslag i mine øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.