Ægoplægning og smerter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juni 2013

1234rj

Fik taget 16 fine æg ud i mandags og i dag blev der så lagt et op. Meen, jeg synes godt nok at jeg har ondt i mavsen og underligt nok også omme bagved.. Er det normalt? Det er vore første IVF forsøg, så er helt på bar bund...

men synes dog allerede at de fjorten dage føles som laaaaaang tid! Men vi krydser alt hvad der kan krydses!!!! må jeg egentlig godt gå 5 km i aften?:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

o1Mutte

1234rj skriver:

Fik taget 16 fine æg ud i mandags og i dag blev der så lagt et op. Meen, jeg synes godt nok at jeg har ondt i mavsen og underligt nok også omme bagved.. Er det normalt? Det er vore første IVF forsøg, så er helt på bar bund...

men synes dog allerede at de fjorten dage føles som laaaaaang tid! Men vi krydser alt hvad der kan krydses!!!! må jeg egentlig godt gå 5 km i aften?:-)

Tror det er meget normalt efter de jo har været oppe og rode lidt
Nu var jeg kun igennem IUI men jeg havde også en del rumsteren i maven de første par dage efter inseminationen.

til dig og held og lykke

Anmeld

5. juni 2013

Lisbeth1985

Det er helt normalt. Jeg har stadig ondt 6 dage efter ÆU (det er dog begyndt at blive bedre).

Du må gerne gå,sålænge at du ikke overanstrenger kroppen mere end du plejer! 

Held og lykke

Lisbeth

Anmeld

5. juni 2013

Mini us

1234rj skriver:

Jeg havde det på samme måde efter ægoplægning.. ved ikke om jeg er overtroisk men jeg ville nok slappe af efter æo held og lykke

Anmeld

5. juni 2013

1234rj

Mange tak for svar alle sammen og tak for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.