Når han vil have en tilbage ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
3 svar
4 synes godt om
5. juni 2013

Anonym trådstarter

Nogen der har prøved at blive droppet af en fyr i virkelig elsked og ikke rigtig havde kontakt med efter, og havde sørget meget over ? Og han så vil have dig tilbage igen lidt efter/efter ?

Hvad skete der/hvad gjorde du siden han ombestemte sig?
Og hvordan er jeres forhold nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Camilla <3

Det har jeg prøvet med min eks.  

Men det var før jeg virkelig vidste hvordan han var. 

Han slog op, og jeg tog hjem til mine forældre. 

Senere fandt jeg så ud af, at han havde haft et hyggeligt besøg af sin eks. Men da jeg så begyndte at være ovenpå igen og ikke viste interesse for ham igen og faktisk var flyttet hjem til en ven, da ville han pludselig gerne igen. 

Vi var generelt meget on and off og fortsatte faktisk i ca. 3 år yderligere, men som du nok kan regne ud er vi ikke længere kærester Og det endte med at jeg til sidst måtte tilkalde politiet, for at få ham væk fra min lejlighed efter han flyttede ud i januar  

Den eneste kontakt jeg har med ham nu, er når vi skulle diskutere noget af alt det økonomiske ved at flytte fra hinanden. 

Anmeld

5. juni 2013

Camilla <3

Når ja, og vores forhold ændrede sig overhovedet ikke!  

Kun til det negative faktisk. 

Anmeld

5. juni 2013

sandramor

Anonym skriver:

Nogen der har prøved at blive droppet af en fyr i virkelig elsked og ikke rigtig havde kontakt med efter, og havde sørget meget over ? Og han så vil have dig tilbage igen lidt efter/efter ?

Hvad skete der/hvad gjorde du siden han ombestemte sig?
Og hvordan er jeres forhold nu?

Ja det har jeg prøvet.... Min den mindstes far skred fra mig og min store datter.... Og det var en RIGTIG HÅRD tid for mig.... Fandt ret hurtigt ud af at han havde alt muligt kørende med alle mulige kvinder.... Ja alt der havde en puls faktisk.... Desværre stod jeg så med en positiv test ( altså dejligt nu jeg har min skønne datter) nå men under hele graviditeten var han rigtig ubehagelig og tror han på de 9 mdr havde 3 kærester.....
Nu er jeg selvfølgelig ovenpå igen og lever et skønt liv med begge mine piger og savner ham ikke det mindste..... Men han savner åbenbart mig og prøver og prøver på at få mig tilbage igen..... Men en ting er sikkert det kommer aldrig til at ske!!
Er sikker på at han absolut også har fundet interessen igen fordi han kan se at jeg er ovenpå og har det rigtig godt.....
Så nu ved jeg ikke hvordan jeres forholdet endte og hvordan det var da i var sammen meeeen min erfaring er at de færreste forhold holder når man finder sammen igen.... Selvfølgelig er der nogen men ikke mange tror jeg ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.