Skift af lufthavn i england med 2 børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
10 svar
1 synes godt om
5. juni 2013

FamilenStorm

Hej Piger

Vil lige høre om der er nogle af jer der har prøvet at skifte lufthavn i England, fra Gatwick til heathrow? Er det let nok eller er det besværligt?

Vi er ved at kigge på billetter til florida i september og de billigste er med skift af lufthavn i England.. Vi ved bare ikke helt om vi "tør" eller om vi vil fortryde det?

Vi har en pige på næsten 3 år og en lille på 8 mdr til den tid..

Hvad siger jeres erfaringer?

På forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Pinkrose

FamilenStorm skriver:

Hej Piger

Vil lige høre om der er nogle af jer der har prøvet at skifte lufthavn i England, fra Gatwick til heathrow? Er det let nok eller er det besværligt?

Vi er ved at kigge på billetter til florida i september og de billigste er med skift af lufthavn i England.. Vi ved bare ikke helt om vi "tør" eller om vi vil fortryde det?

På forhånd tak..

Altså ved ike om jeg misforstår .

Men så fra Danmark til gatwick

Fra gatwick til heatrow

Og så fra heatrow til Florida ?

Det ville jeg mene ville blive besværligt.

Hvorfor ikke bare direkte til heatrow og så derfra til Florida ?

Anmeld

5. juni 2013

Maja_4000

Jeg vil til en hver tid anbefale ikke at flyve over Heathrow .. 'ALLE' de gange jeg har været over der / dem jeg kender der har været der har mistet bagage

Jeg har ikke erfaring i at skifte lufthavn eller at rejse med børn .. Men jeg tror, at jeg ville give det mere, for at få et så direkte fly som overhovedet muligt

Anmeld

5. juni 2013

Mette.

FamilenStorm skriver:

Hej Piger

På forhånd tak..

Jeg har ikke prøvet det skift du nævner her men har fløjet til USA med vores datter på dengang 18 måneder. Tag så direkte en rute mon muligt og så hurtig som muligt. Min erfaring er man fortryder alt andet..

Anmeld

5. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Der kører en bus direkte fra Gatwick til Heathrow, og den ville jeg klart tage med, hvis det var mig. Jeg kan ikke huske, hvor lang tid det tager, m det kan du se på nettet via national Express.

God tur

Anmeld

5. juni 2013

FamilenStorm

Denisep skriver:

Altså ved ike om jeg misforstår .

Men så fra Danmark til gatwick

Fra gatwick til heatrow

Og så fra heatrow til Florida ?

Det ville jeg mene ville blive besværligt.

Hvorfor ikke bare direkte til heatrow og så derfra til Florida ?

Det er rigtig forstået.. Det er de afgange der er..

Men vi fandt en billig en, hvor vi flyver til og fra Manchester :-)

Anmeld

5. juni 2013

FamilenStorm

Maja_4000 skriver:

Jeg vil til en hver tid anbefale ikke at flyve over Heathrow .. 'ALLE' de gange jeg har været over der / dem jeg kender der har været der har mistet bagage

Jeg har ikke erfaring i at skifte lufthavn eller at rejse med børn .. Men jeg tror, at jeg ville give det mere, for at få et så direkte fly som overhovedet muligt

Vi turde heller ikke.. Vi var så heldige at vi fandt en der fløj over Manchester til lige så billige penge.. Så den har vi bestilt :-)

Anmeld

5. juni 2013

FamilenStorm

Mette. skriver:

Jeg har ikke prøvet det skift du nævner her men har fløjet til USA med vores datter på dengang 18 måneder. Tag så direkte en rute mon muligt og så hurtig som muligt. Min erfaring er man fortryder alt andet..

Vi er også gået efter kortes rejsetid.. Vi fandt en over Manchestee på 12 og 13 timer, så den har vi valgt..

Vi har fløjet 5 timer med den store da hun var halvandet, og der klarede hun det super flot. Så håber det samme gør sig gældende her, plus hun får sit eget sæde..

Anmeld

5. juni 2013

FamilenStorm

PT skriver:

Der kører en bus direkte fra Gatwick til Heathrow, og den ville jeg klart tage med, hvis det var mig. Jeg kan ikke huske, hvor lang tid det tager, m det kan du se på nettet via national Express.

God tur

Mange tak..

Vi fandt heldigvis en der fløj over Manchester, så den har vi bestilt.. Vi kunne ikke lige se os ud af det lufthavnsskift med bagage og 2 små børn..

Anmeld

5. juni 2013

Mette.

FamilenStorm skriver:

Vi er også gået efter kortes rejsetid.. Vi fandt en over Manchestee på 12 og 13 timer, så den har vi valgt..

Vi har fløjet 5 timer med den store da hun var halvandet, og der klarede hun det super flot. Så håber det samme gør sig gældende her, plus hun får sit eget sæde..

Det lyder fornuftigt. er sikker på turen nok skal gå fint. Vi skulle helt til Kansas så vi var på farten 20 timer med 2 stop, det var virkelig en lang tur med en pige som nægtede at sove fra 6.00-23.  (Hun har altid haft svært ved at falde til ro i uvante omgivelser.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.