Flad mave efter kejsersnit nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Jeg er blevet misbrugt i mit liv og derfor har jeg valgt kejsersnit da jeg gik min søn og nu er eg gravid igen og har valgt det igen

Efter min første kejsersnit fik jeg min flade mave igen efter et stykke tid men nu tænker jeg om anden gang begynder maven at Hænge eller buler mere ud efter fødslen eller er det forskelligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Kløver

Jeg tror ikke det er selve ks men graviditeten som kan gøre det. Jeg har fået 2 ks. Anden gang måtte de presse en del på min mave, da min livmoder ikke trak sig hurtigt nok sammen og mistede en del blod, dette ville være sket uanset om jeg havde født alm eller ved ks.

Anmeld

5. juni 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
jeg syntes efter 2 ks at jeg har fået lidt mere løst skind omkring maven. men ikke noget jeg har imod.
som jeg kalder det min lille delle gaven fra mine 2 drenge

Anmeld

5. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Jeg er blevet misbrugt i mit liv og derfor har jeg valgt kejsersnit da jeg gik min søn og nu er eg gravid igen og har valgt det igen

Efter min første kejsersnit fik jeg min flade mave igen efter et stykke tid men nu tænker jeg om anden gang begynder maven at Hænge eller buler mere ud efter fødslen eller er det forskelligt?

tror det er meget forskelligt, min mave er f.eks ikke flad mere efer kejsersnit, jeg har fået "hængemave" uden egentligt at ha det, men det ligner sådan en delle der lige buler ned over arret

Anmeld

5. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

tror det er meget forskelligt, min mave er f.eks ikke flad mere efer kejsersnit, jeg har fået "hængemave" uden egentligt at ha det, men det ligner sådan en delle der lige buler ned over arret

Årh okay :/ men ka jeg få det efter 2 gang? For havde det ikke efter 1 gang

Anmeld

5. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Årh okay :/ men ka jeg få det efter 2 gang? For havde det ikke efter 1 gang

jeg fødte normalt anden gang så ved det faktisk ikke, har du prøvet Google? hvis altså der ikke er nogen herinde der kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.