Jeres ynglings chips og dip??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MariaKyedDK skriver:

lige præsis , man kan altid charme manden på den måde  

I begge mine graviditeter havde jeg det på samme måde med jordbær milkshaeke fra mc d, og hver gang kærsten var inde ved byen, sku han bare ik komme hjem uden en jordbær shaeke!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Maja_4000

StineW79 skriver:

Enkelt men godt! Vh stine

Præcis

Anmeld

4. juni 2013

StineW79

MariaKyedDK skriver:

Og HOV; Mine yndlings chips er også Kims Chili-pops , men dem kan man ikke købe mere  og jeg ved virkelig ikke hvorfor, for hold nu op de var lækre, og jeg og sønnen åd dem hele tiden.... nogen der ved hvorfor man ikke kan få chilipops mere ? 

Tror aldrig jeg har hørt om dem! Måske de bare var på prøve i en periode?? Vh stine

Anmeld

4. juni 2013

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

I begge mine graviditeter havde jeg det på samme måde med jordbær milkshaeke fra mc d, og hver gang kærsten var inde ved byen, sku han bare ik komme hjem uden en jordbær shaeke!! Vh stine

Haha hvor godt 

det er godt de makker ret de kære mænd men har faktisk aldrig smagt milk shake fra Mc d ! daarlig stil af mig. 

Anmeld

4. juni 2013

Zelinasmor

StineW79 skriver:

Min ynglings dip var også barbaque før jeg opdagede kims mild pebber dip!! Vh stine

Den har jeg ikke smagt. Jeg tør ikke  Er ikke god til peber generelt. 

Anmeld

4. juni 2013

Maja88

MariaKyedDK skriver:

Haha hvor godt 

det er godt de makker ret de kære mænd men har faktisk aldrig smagt milk shake fra Mc d ! daarlig stil af mig. 

De er bedre fra burgerking hehe

Anmeld

4. juni 2013

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Tror aldrig jeg har hørt om dem! Måske de bare var på prøve i en periode?? Vh stine

ja manden mener ogs[ der ikke har v;ret nok salg af dem... men det forst[r jeg ikke, fordi det var almindelig ostepops med Chili, de var s[ gode... du kan pr've at google. KIMS chilipops, saa kan du se hvordan de ser ud. 

Anmeld

4. juni 2013

StineW79

xoxotasha skriver:

Den har jeg ikke smagt. Jeg tør ikke  Er ikke god til peber generelt. 

Jeg er overhovedet ik god til pebber normalt, men så her før jul, havde min kærste sat den forkerte dip skål på bordet, og siden har det været min ynglings. Den er bare god!! Vh stine

Anmeld

4. juni 2013

AnnaK89

Kims (og det skal være Kims!) sourcream and onion - MED Holiday dip
Anderledes kan det ikke være

Anmeld

4. juni 2013

Maja88

StineW79 skriver:

Har du smagt dem fra burger king

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.