Hvis mig dine briller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.380 visninger
6 svar
3 synes godt om
4. juni 2013

MorDk

Jeg har næsten lige fået nye briller. Skal lige ned og have rettet dem lidt til da de "glider" ned... De er købt i Synoptik og er af mærket Birka. Er super glad for dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Manden med sine fine briller ;-) hahahaha

og mig med mine briller, er desværre ikke så flittig til at få dem brugt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juni 2013

MorDk

VråJepsen skriver:

Manden med sine fine briller ;-) hahahaha

og mig med mine briller, er desværre ikke så flittig til at få dem brugt 

De klæder dig!!

Anmeld

4. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

MorDk skriver:

De klæder dig!!

Tusinde tak :-)!

Anmeld

4. juni 2013

Fenja09

MorDk skriver:

Jeg har næsten lige fået nye briller. Skal lige ned og have rettet dem lidt til da de "glider" ned... De er købt i Synoptik og er af mærket Birka. Er super glad for dem!

Mit brillestel er fra Gucci og jeg har nu haft dem i 6 år - skal dog ind og have nyt glas i da jeg ikke længere kan nøjes med "afslapnings-briller". Jeg bruger dem kun til at læse med og er desværre dårlig til at bruge dem. Kunne kun lige finde dette billede, som efterhånden er lidt gammelt og i sort/hvid. Brillerne er brune.

/Fenja

Anmeld

4. juni 2013

DianaRJS

MorDk skriver:

dem her, meeeen ikk lige det bedste billede må i altså leve med bruger dem dog ikke så tit, da jeg hellere vil bruge kontaktlinser

Anmeld

5. juni 2013

MorDk

Fenja09 skriver:

Mit brillestel er fra Gucci og jeg har nu haft dem i 6 år - skal dog ind og have nyt glas i da jeg ikke længere kan nøjes med "afslapnings-briller". Jeg bruger dem kun til at læse med og er desværre dårlig til at bruge dem. Kunne kun lige finde dette billede, som efterhånden er lidt gammelt og i sort/hvid. Brillerne er brune.

/Fenja

Mit gamle stel var også fra Gucci (de er 12 år gamle)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.