Pis også, ang det væske på ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juni 2013

Muffinmus

Vi står jo for pokker og skal flyve om 12 dage
Hvad pokker gør vi, hvis hun vitterligt har så meget væske at kurven er flad, så kan hun jo ikke udligne trykket??? Og vi skal rejse til Santorini en hel flok, vi har planlagt ferien for 5 mdr siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Klumpe-dumpe

MariaE skriver:

Vi står jo for pokker og skal flyve om 12 dage
Hvad pokker gør vi, hvis hun vitterligt har så meget væske at kurven er flad, så kan hun jo ikke udligne trykket??? Og vi skal rejse til Santorini en hel flok, vi har planlagt ferien for 5 mdr siden

Få lagt dræn? Det fik min datter samme dag vi fløj pga væske i ørene.

Anmeld

4. juni 2013

Muffinmus

Men lægen vil jo først sende henvisning hvis hun stadig har det om en måned?? Man kan vel ikke bare få en tid uden henvisning eller hvad??

Anmeld

4. juni 2013

K&S

MariaE skriver:

Men lægen vil jo først sende henvisning hvis hun stadig har det om en måned?? Man kan vel ikke bare få en tid uden henvisning eller hvad??

Du behøver ikke henvisning til ørelæge 

Anmeld

4. juni 2013

DianaRJS

MariaE skriver:

der skal ikke en henvisning til mere... i skal bare ringe til ørelægen, forklare hvordan og hvorledes, og self sige i skal ud og rejse om 12 dage. for at flyve med væske i ørene kan springe trommehinden

Anmeld

4. juni 2013

Janni.

Nej du behøver ikke en henvisning.

Anmeld

4. juni 2013

Sujan

Du skal ikke have henvisning..
Min datter har bøvlet med ørerne længe.. Havde været til ørelæge en gang hvor hun fik nogle dråber som ikke hjalp.. Ringede så en fredag, hvor min datter havde rigtig ondt. Ørelægen kunne ikke give mig en tid...
Var meget fortvivlet og prøvede så at ringe til en anden ørelæge i byen.. Svaret var "din datter skal da ikke have ondt, kom med hende med det samme" hun blev tjekket og fik lagt dræn... Helt uden henvisning eller noget.. Havde aldrig snakket med dem før.
Så bare igang med at ringe rundt. Håber du finder en der er ligeså sød som min:-)

Anmeld

4. juni 2013

Muffinmus

Men bortset far hun ikke vil sove i løbet af dagen og er lidt pylret, sikkert pga træthed da de i den alder jo skal have mere søvn end hun får lige nu, så mærker vi ikke meget til det. Føler ikke hun går i en konstant smerte, men ved det ikke, mon mor sagde jeg som barn sjældent brokkede mig over smerte, heller ikke ved forstuvede fingre, tæer, hul i hovedet, udslåede tænder osv. Så aner ikke om hun bare er lidt hårdhudet?

Anmeld

4. juni 2013

Klumpe-dumpe

MariaE skriver:

Jo man kan... Vi har aldrig fået en henvisning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.