kan intet gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
8 svar
4 synes godt om
4. juni 2013

Anonym trådstarter

hej piger.

Håber i kan hjælpe mig. min datter er i dag 8 dage gammel, men hun græder/skriger konstant fra ca 23:30 til ca 02:30 lige meget hvad jeg gør er det ikke det hun vil.
I løbet af dagen er hun meget pyllert og vil helst ligge ved mig.
ved snart ikk hvad jeg skal gøre for hende
bliver så ked af det når hun har det sådan

Håber nogen kan hjælpe med et svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Jupiter

Anonym skriver:

hej piger.

Håber i kan hjælpe mig. min datter er i dag 8 dage gammel, men hun græder/skriger konstant fra ca 23:30 til ca 02:30 lige meget hvad jeg gør er det ikke det hun vil.
I løbet af dagen er hun meget pyllert og vil helst ligge ved mig.
ved snart ikk hvad jeg skal gøre for hende
bliver så ked af det når hun har det sådan

Håber nogen kan hjælpe med et svar

Pyha, jeg føler med dig 

Det er hamrende hårdt når de bare græder og man ikke kan hjælpe dem!

Jeg ville ringe til shpl og få et besøg hurtigst muligt. Måske hun kan hjælpe dig!

Anmeld

4. juni 2013

Muffinmus

Snakke med sp, evt få til ved en fysse eller kiropraktor, små børn i den alder græder ofte fordi de er klemt eller trukket ved fødslen, fordi de skal vænne sig til modermælk eller mme...så er maven lidt øv nogle gange.

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

tak for de gode råd begge to.
jeg vil da lige kontakte min sp imorgen så.

Anmeld

4. juni 2013

aarhusmor

vi oplevede det samme med vores søn og tog ham med til kiropraktor. Der var en skævhed i nakken (måske fordi han var stjernekigger og det var en voldsom fødsel) og det blev rettet og så var der ikke flere problemer

Anmeld

4. juni 2013

Kay

tag til kiropraktor... min datter gjorde det sammen og efter 4 gange hos kiropraktor var det hele overstået... jeg ville ønske vi var taget afsted noget før...

hvis du bor i kbh eller i nordsjælland kan jeg give dig navn på et par gode der har forstand på det med babyer  

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

tag til kiropraktor... min datter gjorde det sammen og efter 4 gange hos kiropraktor var det hele overstået... jeg ville ønske vi var taget afsted noget før...

hvis du bor i kbh eller i nordsjælland kan jeg give dig navn på et par gode der har forstand på det med babyer  

okay.. tak for rådet men bor nu meget langt derfra

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

vi oplevede det samme med vores søn og tog ham med til kiropraktor. Der var en skævhed i nakken (måske fordi han var stjernekigger og det var en voldsom fødsel) og det blev rettet og så var der ikke flere problemer

okay.. tak vil lige høre hvad min sp siger imogen men min datter er jo født meget hurtig. fra først ve til hun er ude gik der 2 timer og 41 minutter

Anmeld

5. juni 2013

Kay

Anonym skriver:

okay.. tak for rådet men bor nu meget langt derfra

Ok :-) men så spørg din sp det kan være hun kender til en god kiropraktor ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.