Græder over kommentar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

CarinaSB

pcoramt skriver:

Har lige tumlet lidt rundt med kæresten og har grint.. Pludselig siger han: du er simpelhen så grim når du griner er helt opløst over hans kommentar..

Ej den var fandme led 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

pussekat

pcoramt skriver:

Har lige tumlet lidt rundt med kæresten og har grint.. Pludselig siger han: du er simpelhen så grim når du griner er helt opløst over hans kommentar..

hejsa
det sige man ikke over knæ med ham

Anmeld

4. juni 2013

esioul

pcoramt skriver:

Til alle der sviner kæresten til :Rooooolig nu, har vi ikke alle sagt noget der måske ramte en anden på en måde der ikke var meningen??

Ingen grund til at blæse en stemning op!

Kan ikke sige andet end snak med ham om det og sig det gjorde dig ked,

Anmeld

4. juni 2013

MorDk

MÆND!!!!

Krammer fra miiiigh!!

Anmeld

4. juni 2013

FruStolpe

pcoramt skriver:

til dig.

Men jeg tror nu dine hormoner løber lidt af med dig.

Håber du har fået sagt til ham at det gjorde dig ked af det....

Anmeld

4. juni 2013

gonefishing

pcoramt skriver:

Det er jeg sgu også, jeg kan lyde som en lille nyfødt gris. Men så længe jeg selv kan grine ad mig selv, så er det sgu ligemeget

Anmeld

4. juni 2013

Melleh17

Jeg er forfærdeligt grim at se på når jeg griner, og jeg lyder tilmed heller ikke den mindste smule sød.. Men ak, sådan er det nu engang bare, og jeg kender ikke særlig mange der er pæne at se på midt i et grine flip 

Anmeld

5. juni 2013

pcoramt

Jeg er usikker på at det ikke ser super attraktivt ud når jeg bryder ud i grin på den måde, men han burde jo elske det lige meget hvad..

Han har sagt undskyld, men kun på sådan en fjoget måde! Inderst inde er jeg virkelig ked af det! Og jeg kan ikke lade vær med at tænke på det..

Måske spiller mine hormoner er stor rolle, men det er stadig bare ikke okay.. Hele aftenen i går hvor vi var til late Night med en kammerat grinte jeg slet ikke, havde endda svært ved at smile, og blev så enormt ked af det ved tanken..

I dag har vi 3 1/2 års dag, jeg føler mig så uattraktiv på alle måder, og når ja så skal vi da lige hjem til svigermikanikken og fejre fars dag.. Jubii!

Anmeld

5. juni 2013

isabellasmor

tror bestemt det er dine homoner. min kæreste og jeg kan sagtens sige sådanne ting til hinanden,  i sjov mening. men da jeg var gravid, der ramte det mig sq. 

så jeg tror simpelthen bare du er mere nærtagende, og det har kæresten måske ikke oplevet endnu, eller i hvert fald ikke tænkt over. 

men jeg synes du skylder dig selv at falde lidt ned. hyg dig hos svigerforældrene, grin når og hvis du føler trang til det, og vær dig selv.. det er for fjollet det andet, efter min mening. 

og så sig til din kæreste du trænger til nogle komplimenter 

Anmeld

5. juni 2013

pcoramt

isabellasmor skriver:

tror bestemt det er dine homoner. min kæreste og jeg kan sagtens sige sådanne ting til hinanden,  i sjov mening. men da jeg var gravid, der ramte det mig sq. 

så jeg tror simpelthen bare du er mere nærtagende, og det har kæresten måske ikke oplevet endnu, eller i hvert fald ikke tænkt over. 

men jeg synes du skylder dig selv at falde lidt ned. hyg dig hos svigerforældrene, grin når og hvis du føler trang til det, og vær dig selv.. det er for fjollet det andet, efter min mening. 

og så sig til din kæreste du trænger til nogle komplimenter 

Det kan godt være du har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.