Specielle navne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.815 visninger
35 svar
3 synes godt om
4. juni 2013

Henriette_Elias

Vi kunne godt bruge lidt hjælp og forslag tilnogen unikke specielle drenge og pigenavne helst ikke blomster navne, mad navne osv. Måske gerne navne med betydning... Hvad hedder jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Papillon

Uhuh! Jeg er faldet for navnet Ezra (dreng), men min kæreste er bare slet ikke med på den.. Så måske nogle andre kan bruge det. Det er bibelsk, mere ved jeg ikke om det.

Anmeld

4. juni 2013

pcoramt

Vi kunne godt bruge lidt hjælp og forslag tilnogen unikke specielle drenge og pigenavne helst ikke blomster navne, mad navne osv. Måske gerne navne med betydning... Hvad hedder jeres børn?

Vores skal hedde marvin og Milan.. Det er fra to af mandens ynglings fodbold spillere

Anmeld

4. juni 2013

mommy1991

Henriette_Elias skriver:

Troja til en pige er jeg helt vild med  

Anmeld

4. juni 2013

Ciss

Forslag til inspiration:

Anora

Celeste

Dyveke

Eliane

Odette

Henny

Aurelia

Tonius

Simeon

Timothy

Cecil

Calvin

Ansgar

Saxe

Anmeld

4. juni 2013

BigHope13

Henriette_Elias skriver:

Vores søn får navnet Thor ved ikke om det vildt specielt men det bliver ihvertfald ikke hørt så ofte

Anmeld

4. juni 2013

kriknu

Drengenavne:

Noam

Vesti

Olander

Boas

Jean

Magne

Tias

Nilas

Nicas

Pigenavne:

Pi

Pixie

Loa

Soluna

Nilia

Milena

Alvina

Aura

Lara

Medea

Leda

Klio

Anmeld

4. juni 2013

morethanperfect

Henriette_Elias skriver:

Vores søn hedder Noel

Anmeld

4. juni 2013

MomInTheMaking

Henriette_Elias skriver:

Min datter hedder Penny. det er der kun 24 i Danmark der hedder. men stadig ikke et ukendt navn.

Anmeld

4. juni 2013

Maja88

Aprilla

Abella

Penelope

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.