Hvornår faldt han/hun på knæ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

Lund18

Charliepar skriver:

Bryllup har aldrig været en del af mine fremtidsdrømme. Før nu!

Lige pludseligt hungrer jeg efter, at han falder på knæ - for i min verden, skal det ske på den måde

Hvor længe havde I kendt hinanden, før I blev forlovet? Hvordan foregik det i forhold til frieriet? Hvor længe efter forlovelsen, blev I så gift?

Glæder mig til at høre nogle historier

Årrh ja  Vores historie er smuk efter min egen mening, men han var dog ikke på knæ 

For at gøre en meget LAAAAAANG historie kort, jeg skulle ud og sejle som styrmandsaspirant og det var første gang vi skulle væk fra hinanden mere end 14 dage. (vi havde på daværende tidspunkt  været kærster i 2 år og kendt hinanden i 3 år. ) 

Jeg er så væk de efterfølgende 3 mrd. og SAVNER mit liv på land og savner min skønne kæreste mere end noget andet. Imens jeg er væk ændre jeg alle planer jeg ellers havde drømt om i mange år og vælger at jeg vil priotere familien, venner og mit liv på land frem for en karriere til søs. Så da jeg kommer hjem efter 14 uger væk, kommer jeg hjem til et flot renoveret hus og en kæreste som tager mig kærligt ind til ham og kigger mig i øjene. Han står længe med tåre i øjene, og jeg flæber fordi jeg bare er lykkelig over at være kommer hjem i trygge arme. Han spørg som om jeg vil bruge resten af mit liv med ham??? Og ja selvfølgelig ville jeg det!!!!! Havde jo ikke lavet andet end at savne ham og være klar over det nettop var ham som er manden i mit liv. Jeg fik derefter en ring og nu her 1½ år efter har vi sat datoen for bryllup, og vi venter os en skøn bebs som skal døbes samme dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

MortilElias2010

Charliepar skriver:

Lige pludseligt hungrer jeg efter, at han falder på knæ - for i min verden, skal det ske på den måde

Hvor længe havde I kendt hinanden, før I blev forlovet? Hvordan foregik det i forhold til frieriet? Hvor længe efter forlovelsen, blev I så gift?

Vi blev forlovet juleaften 2009 hvor han gik på knæ foran min familie - mor, far, mormor, søster, tre brødre, og den enes kone, da vi det år var hos dem. Han gik på knæ igen med en buket selvplukkede blomster fra Bornholm da vi gik en tur ved Helligdomsklipperne med vores søn på dengang 5 måneder knap 6 - han havde ham i bæreselen på maven og gik på knæ og spurgte: "Vil du gifte dig med OS?" 

Vi havde dengang kendt hinanden siden 2007, blev kærester i 2008, gravide i 2009, forældre i 2010, gift 2. juni 2011 (i søndags to år siden) og flyttede i drømmehuset i 2012  Gad vide hvad vi har i vente her i 2013 .. 

Anmeld

4. juni 2013

Mumto3

Min mand gik på knæ efter 4 år, og vi holdt bryllup præcis et år efter. Nu er vi på den anden side af 10 årsbryllupsdagen 

Anmeld

4. juni 2013

MyLove E

Min mand friede til mig i Norge den 14 juni 2009:-D Der havde vi været sammen i lidt over et halvt år:-D

Vi var i Norge og besøge nogle venner. Ham og jeg tog alene på tur op o fjeldet:-D
Vi kom helt op på toppen.. Hvor vi sad og hyggede:-D
Jeg troede han ville fri nu.

Da vi kom halvvejs ned, holdt vi pause på en stor sten med smuk udsigt over en sø:-D
Han sætte sig på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham:-D
Han sagde bagefter at han ville ha gjort det på toppen men han var bange for jeg ville blive så glad at han ikke var sikker på om han ville få mig ned en hel tilstand:-D:-D:-D:-D Han havde nok ret:-D:-D

Anmeld

4. juni 2013

FamilenStorm

Charliepar skriver:

Her havde vi været sammen i 5 1/2 år da han friede..

Vi var på wellness ferie i Tyskland, som vi ofte havde været tidligere.. Om lørdagen var vi ude at gå en aftentur og fandt det smukkeste grønne område, med en lille sø, men en lille bro og en lille bænk.. Og bedst som vi sad og nød tosomheden og det smukke syn, rejste han sig og gik på knæ med den fineste guldring

Vi blev gift et år efter, og har faktisk 2 års bryllupsdag i dag :-)

Anmeld

4. juni 2013

UnderStjernerne

Jeg friede til min kæreste, da vi havde været sammen i et halvt år. Tog hende med på en lækker sushi-restaurant efter en hel dag i zoo og gik så på knæ. Hun sagde heldigvis ja 

Anmeld

4. juni 2013

Lotus86

Min kæreste friede til mig på min fødselsdag i december sidste år, der havde vi været sammen i 8 år, og han var også på knæ Vi skal giftes på Sicilien, med de nærmeste venner og familie til oktober

Anmeld

5. juni 2013

Disarobi

Vi havde været sammen i knap 6 mdr da han friede i en skøn park i Aalborg, han var så nervøs at han glemte at gå på knæ  Men jeg sagde selvfølgelig ja alligevel, og 6 mdr senere var vi hr. og fru. Blev gift dagen efter vores  1 års dag  

Anmeld

5. juni 2013

Papillon

Dejligt med alle historierne, tak for dem  

Jeg har kun mine forældres historie at tage udgangspunkt i. De havde været kærester et par måneder, da de skulle en tur til udlandet sammen. I flyet friede min far, og min mor sagde da heldigvis ja! Året efter blev de gift og om et par uger har de sølvbryllup 

Anmeld

5. juni 2013

Rødhætte

Charliepar skriver:

Min mand friede efter 11 år (har været sammen siden jeg var 14 år og han var 18 år).

Jeg lå på sofaen og pludselig tog han vores søn på armen og friet til mig. Lige som jeg kunne ønske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.