What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
2 svar
1 synes godt om
4. juni 2013

Anonym trådstarter

Har kendt denne her mand i mange år!!
Det var ofte i byen vi så hinanden, har af og til kysset lidt i byen og så det blevet ved det..

Efter jeg er blevet single, er jeg jo begyndt at gå i byen igen, sammen med min veninde som os kender ham..

Jeg så ham så igen efter 2-3 år hvor vi ikk har ses, ( da jeg havde kæreste og ikk rigtig gik i byen) jeg havde øje på en anden og med et hen på aftenen, kysser han med min veninde

På det tidspunkt gik det mig ikk på, men det gør det dagen idag, kan mærke jeg føler nået for ham, tænker tit på ham, og forstiller mig sex med ham :-s

Dagen idag siger han, at han er glad for det ikk blev til mere med min veninde. Hvor meget kan jeg tro på det, ved hvilken player han har været i de yngre dage..

Er i vildrede ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Jupiter

Anonym skriver:

Det var ofte i byen vi så hinanden, har af og til kysset lidt i byen og så det blevet ved det..

Efter jeg er blevet single, er jeg jo begyndt at gå i byen igen, sammen med min veninde som os kender ham..

Jeg så ham så igen efter 2-3 år hvor vi ikk har ses, ( da jeg havde kæreste og ikk rigtig gik i byen) jeg havde øje på en anden og med et hen på aftenen, kysser han med min veninde

På det tidspunkt gik det mig ikk på, men det gør det dagen idag, kan mærke jeg føler nået for ham, tænker tit på ham, og forstiller mig sex med ham :-s

Dagen idag siger han, at han er glad for det ikk blev til mere med min veninde. Hvor meget kan jeg tro på det, ved hvilken player han har været i de yngre dage..

Er i vildrede ..

Altså du kan jo vælge at være naiv og bare tro på det han siger 

Du kan også vælge at være hård og ikke lade dig vildlede og blive såret.

Jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om hvad han er for én, og hvad han gør/siger, men min erfaring siger mig bare at man skal holde sig fra de fyre som ikke virker helt oprigtige.

Han kan selvfølgelig godt have fortrudt det med din veninde, men hvis han virkelig var interesseret i dig, så var det bare helt sikkert den bedste måde at brænde sin bro på 

Anmeld

4. juni 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Er i vildrede ..

Er det ikke lidt underligt at din veninde og dig er sammen med den samme?? Eller det er måske bare mig der er kedelig

I hvert fald vil jeg komme videre og finde en ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.