Graviditetstest ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
11 svar
9 synes godt om
4. juni 2013

Alberte&Mor <3

En valmed graviditetstest som viser to streger 10-15 minutter efter jeg tissede på den, kan jeg regne med den? Plus jeg har tegn, kvalme  ømme nipless og mens-murren. jeg er gået 4 dage over tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Jeanette W. Randrup

Fruskruk200 skriver:

En valmed graviditetstest som viser to streger 10-15 minutter efter jeg tissede på den, kan jeg regne med den? Plus jeg har tegn, kvalme  ømme nipless og mens-murren. jeg er gået 4 dage over tid.

Jeg ville tage en test mere, for at være sikker 

Anmeld

4. juni 2013

Alberte&Mor <3

Jeanette W. Randrup skriver:

Jeg ville tage en test mere, for at være sikker 

Okay, jeg vil prøve igen imorgen så. skal først til lægen mandag men det vil jo ikke være nødvendigt hvis jeg selv kan teste positiv inden

Anmeld

4. juni 2013

Trekløver(:

Fruskruk200 skriver:

Nej du kan ikke regne med test efter tid, men tag alligevel en i morgen eller om et par dage, hvis din mens ikke er dukket op. Det kan jo være den er der 

Anmeld

6. juni 2013

CamillaC

Man kan ikke regne med teste det har ligget længere end anbefalet. Desuden er valmed pisse gode til at lave falske streger. Både før og efter tid. Jeg fik 3 positive 3 dage i træk, mens jeg testede negativt på clinic. Blodprøven sagde 0 hcg :/

Anmeld

6. juni 2013

LinLin

Camillahjermit skriver:

Man kan ikke regne med teste det har ligget længere end anbefalet. Desuden er valmed pisse gode til at lave falske streger. Både før og efter tid. Jeg fik 3 positive 3 dage i træk, mens jeg testede negativt på clinic. Blodprøven sagde 0 hcg :/

Jeg har aldrig oplevet de viste forkert! (Og jeg har testet pænt mange gange med dem!)

Men nej, ts, du kan ikke regne med noget over tid...

Anmeld

6. juni 2013

Alberte&Mor <3

LinLin skriver:

Jeg har aldrig oplevet de viste forkert! (Og jeg har testet pænt mange gange med dem!)

Men nej, ts, du kan ikke regne med noget over tid...

Jeg har testet positiv- indenfor tid jubii... 

Anmeld

6. juni 2013

Trekløver(:

Fruskruk200 skriver:

Skøn update. Stort tillykke 

Anmeld

6. juni 2013

IG

Fruskruk200 skriver:

Storttillykke her fra 

Anmeld

13. juni 2013

ModerNatur

STORT tillykke søde!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.