Så bliver det snart vores tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
13 svar
12 synes godt om
4. juni 2013

bobbles

Så er der bestilt kirke og fest lokale  skal endelig sige ja til min kæreste den 26 oktober!  Glæder mig simpelthen bare så meget, til at fejre vores livs dag sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Loa

bobbles skriver:

Så er der bestilt kirke og fest lokale  skal endelig sige ja til min kæreste den 26 oktober!  Glæder mig simpelthen bare så meget, til at fejre vores livs dag sammen

Tillykke... Det er en stor beslutning....

Ikke for at ødelægge din tråd eller noget, men skrev du ikke i en tråd i april at det var slut for good?

Anmeld

4. juni 2013

jydeinden

Loa skriver:

Ikke for at ødelægge din tråd eller noget, men skrev du ikke i en tråd i april at det var slut for good?

jo det gjorde hun

Anmeld

4. juni 2013

bobbles

Loa skriver:

jo men det var kun i et par dage der var ikke noget over det egentlig. Vi har det virkelig godt og vi ved og vi har snakket om at vi skal være sammen fordi vi passer så godt sammen og vi elsker hinanden rigtig meget  og når vi føler det er rigtigt så gør vi det. Og vi har også to børn sammen og vi vil gerne sikre dem og hinanden

Anmeld

4. juni 2013

Loa

bobbles skriver:

jo men det var kun i et par dage der var ikke noget over det egentlig. Vi har det virkelig godt og vi ved og vi har snakket om at vi skal være sammen fordi vi passer så godt sammen og vi elsker hinanden rigtig meget  og når vi føler det er rigtigt så gør vi det. Og vi har også to børn sammen og vi vil gerne sikre dem og hinanden

Dejligt for jer

Synes bare ikke jeg havde set en tråd hvor der stod noget om i prøvede igen (haha lyder som om du skal rapportere det hele herinde, det var slet ikke sådan ment)

Derfor jeg lige tænkte, "hvad? Var de ikke gået fra hinanden"

Men godt for jer og dejligt for børnene

Anmeld

4. juni 2013

bobbles

Loa skriver:

Dejligt for jer

Synes bare ikke jeg havde set en tråd hvor der stod noget om i prøvede igen (haha lyder som om du skal rapportere det hele herinde, det var slet ikke sådan ment)

Derfor jeg lige tænkte, "hvad? Var de ikke gået fra hinanden"

Men godt for jer og dejligt for børnene

hehe nej jeg har ikke skrevet noget om vi var sammen igen  vi har mere eller mindre bare en kurre på tråden men vi har hele tiden boet sammen og prøvet at få det til at fungere! Og det har vi nu. Det der gjorde tingene sværre var at jeg var rimelig langt nede med min depression og den kæmpede jeg med og nu er jeg på vej op og har det rigtig godt og er så småt ved at finde min retning tilbage til arbejdslivet.

Anmeld

4. juni 2013

NinaNymannMadsen

god dato. vi skal også giftes 26 oktober.

tillykke med det.

Anmeld

4. juni 2013

bobbles

NinaNymannMadsen skriver:

god dato. vi skal også giftes 26 oktober.

tillykke med det.

tak og tillykke med jeres bryllup også  skal i også i kirke?

Anmeld

4. juni 2013

NinaNymannMadsen

bobbles skriver:

tak og tillykke med jeres bryllup også  skal i også i kirke?

jep.

har fundet kjole. mangler dog lige at ringe til kirken men det sker en af de nærmeste dage. og lokalet skal lige lejes også, men det er næsten altid frit alligevel.

Anmeld

4. juni 2013

bobbles

NinaNymannMadsen skriver:

jep.

har fundet kjole. mangler dog lige at ringe til kirken men det sker en af de nærmeste dage. og lokalet skal lige lejes også, men det er næsten altid frit alligevel.

vi er igang med at lave invitationer nu her da det er meget normalt ( har jeg hørt) at man får invitationer 3-4 måneder før  kirken bookede vi i dag og lokalet mangler jeg at få svar mit bolig selskab der står for det lovede at ringe tilbage hmm  men hende der viste os lokalet sagde at det var frit hele oktober! så vi håber på det  det er os meget godt at familie og venner har den nogle måneder før kunne jo være de kunne finde på at holde en polterabend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.