hjææælp til fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juni 2013

jannilaursen

åhh min fantastiske datter fylder 4 år den 13 og har simpelthen ingen ide til hvad jeg skal give hende.. :/
hun leger rigtig meget med dukker. og har både senge barnevogne klapvogne puslebord og højostol til dem..
kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal give hende..

nogen der vil komme med nogle forslag til en mor i ''nød''

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Mumto3

Min datter var 4 1/2 til jul og hun fik et dukketøjskab. Det har hun haft rigtig meget glæde af. Det er bare svært at finde bøjler til.

Anmeld

4. juni 2013

jannilaursen

Mumto3 skriver:

Min datter var 4 1/2 til jul og hun fik et dukketøjskab. Det har hun haft rigtig meget glæde af. Det er bare svært at finde bøjler til.

Kan du ikke ligge et billede op af det?

Anmeld

4. juni 2013

Mumto3

jannilaursen skriver:

Kan du ikke ligge et billede op af det?

Hunhar det fra Haba det er købt i Olisan.dk . Sebra laver også dukkeklædeskabe. Du kan Google det.

Anmeld

4. juni 2013

Mussen2

Min datter fylder d. 10. og jeg har virkelig også været i vildrede....
Hun er fornylig blevet helt vild med prinsesser, glimmer osv, så hun ønsker sig alt med prinsesser. bla. disneydukker

jeg tror det ender med vi giver hende en pedaltraktor til at køre på.....hun elsker at kører rundt på alverdens køretøjer og gerne med lillebror som passager.

Og så har jeg købt udklædningstøj til hende og tænker på en sminkekuffert fra BR med lys i som jeghar fået anbefalet. er bare træt af der er parabener i sminken

Bøger af Jacob Martin Strid ønsker hun sig også.

Anmeld

4. juni 2013

gonefishing

jannilaursen skriver:

åhh min fantastiske datter fylder 4 år den 13 og har simpelthen ingen ide til hvad jeg skal give hende.. :/
hun leger rigtig meget med dukker. og har både senge barnevogne klapvogne puslebord og højostol til dem..
kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal give hende..

nogen der vil komme med nogle forslag til en mor i ''nød''

En tur i Cirkus summarum eller dvderne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.