1 års fødselsdagsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
11 svar
3 synes godt om
3. juni 2013

Chevro

Hvad køber man til børn idag - som ikke mangler noget? :/

Altså de ting vi mangler, får han af bedsteforældrene, sin moster, onklernes familier og olderne!
Hvad finder man på som forældre? Vil under ingen omstændigheder købe tøj til ham :-) da jeg bruger penge på det resten af året (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

gonefishing

Chevro skriver:

Altså de ting vi mangler, får han af bedsteforældrene, sin moster, onklernes familier og olderne!
Hvad finder man på som forældre? Vil under ingen omstændigheder købe tøj til ham :-) da jeg bruger penge på det resten af året (:

Bobles!

Anmeld

3. juni 2013

Chevro

Flodkilling skriver:

Bobles!

Ja, kom så til at købe sådan noget i fredags! dum som man er!

Men han viser ikke umiddelbart tegn til interesse for det - hvilke af tingene vil du anbefale?

Jeg er helt vild med Klip Klap madrasserne, men har ikke plads til den store hvor vi bor nu. :/ For ellers har jeg sparret op til sådan en. Han er nemlig ikke helt med på kravle stadiet. Så vil rigtig gerne have en han kan udvikle sig på, og kan tumle på :-)

Anmeld

3. juni 2013

Team Putte

Chevro skriver:

Men han viser ikke umiddelbart tegn til interesse for det - hvilke af tingene vil du anbefale?

Jeg er helt vild med Klip Klap madrasserne, men har ikke plads til den store hvor vi bor nu. :/ For ellers har jeg sparret op til sådan en. Han er nemlig ikke helt med på kravle stadiet. Så vil rigtig gerne have en han kan udvikle sig på, og kan tumle på :-)

bobles krokodillen er de mest glade for i min datters vs Ida får legehus, gyngestativ og badebassin med bolde

Anmeld

3. juni 2013

Chevro

Team Putte skriver:

bobles krokodillen er de mest glade for i min datters vs Ida får legehus, gyngestativ og badebassin med bolde

Legehus er han slet ikke stor nok til - og v flytter om 2-3 mdr, så vi kan ikke nå at lave så meget hvor vi bor. Alt sådan noget laver manden også selv, så det er lidt svært.

Man vil jo gerne have at han skal pakke noget op (:

Anmeld

3. juni 2013

Team Putte

Chevro skriver:

Legehus er han slet ikke stor nok til - og v flytter om 2-3 mdr, så vi kan ikke nå at lave så meget hvor vi bor. Alt sådan noget laver manden også selv, så det er lidt svært.

Man vil jo gerne have at han skal pakke noget op (:

Ida synes det er en fest at kravle ind og ud af legehuset i vs så mener bestemt ik hun er for lille mange giver legekøkkener og tilbehør.. Det venter vi selv med til jul men var i mødregruppe i dag hos en med større børn og vores unger hyggede sig med køkkenet og legemaden

Anmeld

3. juni 2013

Louise H.

Vi gav Isabella en dukkevogn fra krea ellers har vi det sidste stykke tid købt legekøkken og badebassin (pg en hel masse småting)

Anmeld

4. juni 2013

Chevro

Team Putte skriver:

Ida synes det er en fest at kravle ind og ud af legehuset i vs så mener bestemt ik hun er for lille mange giver legekøkkener og tilbehør.. Det venter vi selv med til jul men var i mødregruppe i dag hos en med større børn og vores unger hyggede sig med køkkenet og legemaden

Nej - men han vil ikke kravle! :/ og han går kun med hjælp. Og da vi jo flytter, kan det ikke svare sig

Men vi skal da have et legehus osv i den nye have.

Anmeld

4. juni 2013

Francisca

Chevro skriver:

Min datter har lige haft fødselsdag. Og hun mangler heller ikke noget. Men hun fik en prinsesse gå bil 2 dukkevogne en gyngehest en puky cykel 3 puslespil prinsessetelt legetelefon puttekasser i træ LEGO duplo Fischer Price bobdegård og hus dukke og lille dukke som kan kommer med i bad prinsesse bestik Fischer Price bog som synger en lille hunde bamse cd afspiller 3 cd'er nogle bøger Træ legetøj i form af testel og pandekagebager osv 

Anmeld

4. juni 2013

gonefishing

Chevro skriver:

Krokodillen er super god, eller den lille ugle som kan bruges til skammel.
Vil sige at klip klap ser meget fedt ud, men de har en lign. i Ilva til 399... synes det er vildt dyrt at give mellem 3000-5000 kr for en folde madras

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.