Rockertand skriver:
Hvad er det konkret, du spørger om - for du siger jo selv, at du ikke kan få en abort, så der er jo kun én vej frem?
Jeg synes, at I skal flytte sammen hos dig og så købe en bil til din kæreste, og så få en start på det familieliv, der er de bedste betingelser for det nye barn. Jeg tror alligevel, at det bliver mere end svært for dig at fastholde dine enlige-tilskud og et eller andet sted synes jeg heller ikke, at det er rimeligt, når der nu er en far og kæreste inde i billedet, og det vil næppe være realistisk, at han har disse roller og så slet ikke hjælper økonomisk på nogen måder. Din kæreste må jo spare en masse på husleje, forsikring osv., så mon ikke, det giver det samme i sidste ende for jer?
Held og lykke med det hele.
Mit spørgsmål går egl. bare på hvad I selv ville gøre i min situation -altså hvis abort var udelukket... om I ville finde ud af noget med at flytte sammen, om I ville vente til I var klar og muligheden var for det eller hvordan...
Der er 2 problemer i dét med at flytte sammen...
1. min kæreste har ikke kørekort
2. vi har rent faktisk ikke råd til at flytte sammen da han ikke har fuldtidsjob og kun får omkring 12.000 udbetalt hver måned
Jeg ved godt at man ikke bør spekulere i penge men realiteterne er bare at det ikke ville gå på nuværende tidspunkt og vi ville slet ikke have råd til en bil selv hvis han tog kørekort 
Jeg ville miste de ekstra børnepenge, ekstra SU, boligstøtten og fripladsen til min datters vuggestue = i alt 11.300
Der er jo naturligvis den mulighed at kæresten søger efter et andet job men det er jo ikke sikkert at han får ét her i nærheden og jeg ved bare at han elsker sit nuværende job højt, så jeg ville føle at han blev presset til det 
Jeg ved godt at det hele er noget der sikkert kunne ordne sig på én eller anden måde, men pt. synes jeg bare det ser lidt sort ud- især omkring det økonomiske.
Vil også lige tilføje at jeg nok er lidt ekstra bekymret fordi jeg lige har fundet ud af at jeg er gravid i går og endnu ikke har snakket med nogen (inkl.kæresten) om det...vil slet ikke udelukket at han tager det vildt godt og har en masse løsningsforslag - lige nu (mens jeg venter på at få det bekræftet ved lægen), så er det bare tanke-rod