Billig klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.389 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

Lusi

Har set de har en klapvogn i Jysk sengetøjslager til 300 kr. og vil høre om nogle har erfarring med dem?

Vi skal nemlig bruge en klapvogn vi kan have med til Egypten og vil ikke tage vores egen dyre med, hvis den nu bliver ødelagt..

Der står ryggen kan ligges ned, men ville gerne vide om den kan ligges helt ned.
og hvor meget den kan klappes sammen, den skal jo ik fylde for meget i flyet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

Cris

Nej, ikke men den der, men jeg har set nogle i byen som ligner nogle klapvogne til dukke, for de er lavet af meget billig plastik. Men hvis den skal kun bruges på ferie, så synes jeg, at den er fint nok og man bliver så ked af det, at den bliver slid eller smurt med sodavand og mad og is og alt muligt. Men man skal selv gå ind i butikke og prøves lidt, tror jeg...

Anmeld

6. juli 2009

Plysbjørnen

Lykke86 skriver:

Har set de har en klapvogn i Jysk sengetøjslager til 300 kr. og vil høre om nogle har erfarring med dem?

Vi skal nemlig bruge en klapvogn vi kan have med til Egypten og vil ikke tage vores egen dyre med, hvis den nu bliver ødelagt..

Der står ryggen kan ligges ned, men ville gerne vide om den kan ligges helt ned.
og hvor meget den kan klappes sammen, den skal jo ik fylde for meget i flyet.

Jeg har en der ligner den til forveksling, har bare fået min brugt. Den kan lægges helt ned, og når den bliver klappet sammen er den ca 20 cm høj, men breden er den samme...

Betina

Anmeld

6. juli 2009

Lusi

Cris skriver:

Nej, ikke men den der, men jeg har set nogle i byen som ligner nogle klapvogne til dukke, for de er lavet af meget billig plastik. Men hvis den skal kun bruges på ferie, så synes jeg, at den er fint nok og man bliver så ked af det, at den bliver slid eller smurt med sodavand og mad og is og alt muligt. Men man skal selv gå ind i butikke og prøves lidt, tror jeg...

Nej man kan jo ikke forvente det bedste til 300,-
Men ville bare blive SÅ ked af det, hvis vores Emmaljunga klapvogn, blev ødelagt i fragten eller sådan noget..

Vi så en nogenlunde magen til den her i Jem & Fix og ville ud og se på den, men dem der arbejder i dén forretning kan IKKE lide deres job og ville ik engang svare os, hvor i alt deres rod den stod henne..
Så fandt den aldrig. Håber på de er lidt mere hjælpsomme i Jysk

Men har lige fået lokket manden derud i aften, så håber da man kan komme til at se en IRL og ikke pakket sammen i en kasse..

Anmeld

6. juli 2009

Lusi

Trold skriver:

Jeg har en der ligner den til forveksling, har bare fået min brugt. Den kan lægges helt ned, og når den bliver klappet sammen er den ca 20 cm høj, men breden er den samme...

Betina

Tusind tak

Det er den det bliver så..
Synes nemlig det ville være ret fedt, man bare kan smække den ned og hun kan sove, så man ik SKAL hjem til hotellet, når hun bliver træt.. Smartest

Anmeld

6. juli 2009

Cris

Jeg tror, at desværre mange er ikke "professionelle" nok til salg. De finder nogle gange nogle studenter og de aner ikke, hvad de sælger. Der er nogle andre forretning, hvor de uddaner lidt folk, i det der skal sælge og de sorger for, at de lærer at give en god service. Men i nogle andre stedder er de meget ligeglade med det... Men generelt har de ok medarbejder hos Jysk og meget tit har jeg set, at de har nogle af deres tingene stående i butikken som ikke er pakket, som folk kan se og prøve. Måske har de en klapvognen ligende.

Og faktisk tror jeg, at der skal være meget, rigtigt meget for at få øddelagt en emmaljunga. Deres vogne plejer at være ret massiv og kan holde ret meget. Men jeg kan godt forstå, at du ville blive ked af det, hvis der sker en uheld...

Anmeld

6. juli 2009

Lusi

Cris skriver:

Jeg tror, at desværre mange er ikke "professionelle" nok til salg. De finder nogle gange nogle studenter og de aner ikke, hvad de sælger. Der er nogle andre forretning, hvor de uddaner lidt folk, i det der skal sælge og de sorger for, at de lærer at give en god service. Men i nogle andre stedder er de meget ligeglade med det... Men generelt har de ok medarbejder hos Jysk og meget tit har jeg set, at de har nogle af deres tingene stående i butikken som ikke er pakket, som folk kan se og prøve. Måske har de en klapvognen ligende.

Og faktisk tror jeg, at der skal være meget, rigtigt meget for at få øddelagt en emmaljunga. Deres vogne plejer at være ret massiv og kan holde ret meget. Men jeg kan godt forstå, at du ville blive ked af det, hvis der sker en uheld...

Ja lige præcis.. Hader at være i de butikker og siger bare altid til de sure ekspedienter, hvorfor de i det hele taget er der, hvis de ik gider..
Ved godt det er provokerende at sige, men helt ærlig, man kommer glad hen til dem og får bare et beskidt eller surt svar tilbage   SÅ gider jeg sgu heller ik være flink.. Heh.

Men ja mon ik de har en model stående..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.