hmm brug for lidt inspiration!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

emsaroto

Vi plejer at lave det sådan lidt ala tag selv  

Se bliver det salat og de rester der lige er i køleskabet som kommer frem på bordet, også kan man selv proppe i Så bliver den da aldrig helt kedelig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

Vi plejer at lave det sådan lidt ala tag selv  

Se bliver det salat og de rester der lige er i køleskabet som kommer frem på bordet, også kan man selv proppe i Så bliver den da aldrig helt kedelig? 

jamen er også det vi har, alt er sat i små skåle så de selv får lvoa tvælge hvad der skal i

Anmeld

3. juni 2013

Fenja09

DianaRJS skriver:

super gode ideer.. tusinde tak

ja dressing laver jeg selv, da jeg går meget op i at alt skal være sund  altså ikke forstået på den måde de ikke godt må få snoller fredag aften og sådan, men aftensmad, madpakke til bh osv, er normalt altid sund mad da jeg synes det er det der giver bedst mæthed og så er de ikke så sure hele tiden faktisk

Jeg synes også at hjemmelavet dressing er det bedste. Bliver altid så skuffet over det man kan købe og synes det er sådan en flad fornemmelse, hvis man oveni købet har lavet en super lækker salat.

Hvis du begiver dig ud i falafel, som smager himmelsk, så har jeg en god opskrift og de mætter rigtig godt og der er til mange gange, som du bare kan fryse ned - det samme med kødbollerne og oksekødet på panden 

Anmeld

3. juni 2013

emsaroto

DianaRJS skriver:

jamen er også det vi har, alt er sat i små skåle så de selv får lvoa tvælge hvad der skal i

hehe hvor han sjov at han synes det er kedeligt nu  

Anmeld

3. juni 2013

stm2812

DianaRJS skriver:

vi er store pita spisere herhjemme... Ungerne elsker det, og mor elsker når hun skal lave det efter en træls dag på arbejdet

MEN her til aften kom den inden Andreas (4,10 år) MOR dem her er altså bare kedelige nu!

jeg er simpelthen SÅ dårlig til at finde ud af hvad vi skal putte i...

plejer bare at bestå af, salat, agurk, tomat, peber, vindruer, tun, og majs...

har i nogle gode ideer til at gøre det bare lidt mere spændene og måske lidt nyt?

Vi får også bacontern, skinkestrimler, bønnespirer og kæresten får æg i. Det smager suuuuper godt med det i (efter min mening)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.