Føltes som om mit hjerte blev revet ud!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

B&J

janne1986 skriver:

Nej det selvfølgelig rigtigt... .. 

Men oplever min egen usikkerhed alligevel.... Du ved... Man overvejer om man virkelig gør alt.... 

Bare man ik gør noget ubevidst der gør det værre eller gør at hun 'knækker'.....

hvis bare i er ops på det og hun kommer i en god skole osv ja så tænk ikke på det... jeg har altid været overvægtig men aldrig blevet mobbet jo har jeg sikker men har aldrig hørt det og det er jeg glad for ellers tror jeg min film har knækket mig helt... så længe i laver god og spænde mad uden man tænker skal jeg leve af salat så tror jeg 100% hun en dag nok skal klare sig, og selv om man har lidt ekstra på sidebene jamen så kan man jo have en kanon god kondi

men i er der med kærlighed osv jamen så kan man ikke gøre mere og i lære ang. mad jamen det er jo fantastisk i bare tænker på hende det viser jo hvor stor kærlighed i har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

janne1986

B&J skriver:

hvis bare i er ops på det og hun kommer i en god skole osv ja så tænk ikke på det... jeg har altid været overvægtig men aldrig blevet mobbet jo har jeg sikker men har aldrig hørt det og det er jeg glad for ellers tror jeg min film har knækket mig helt... så længe i laver god og spænde mad uden man tænker skal jeg leve af salat så tror jeg 100% hun en dag nok skal klare sig, og selv om man har lidt ekstra på sidebene jamen så kan man jo have en kanon god kondi

men i er der med kærlighed osv jamen så kan man ikke gøre mere og i lære ang. mad jamen det er jo fantastisk i bare tænker på hende det viser jo hvor stor kærlighed i har

Blir da helt rørt over det din skriver

Anmeld

3. juni 2013

B&J

janne1986 skriver:

Blir da helt rørt over det din skriver

jamen det er rigtigt, selv kun alt for godt selv hvor hårdt det er at stå i det så kan tydelig forstå dig hvordan du har det som mor,

især fordi vi har en dreng der ikke er særlig glad for mad og tror aldrig han bliver overvægtig heller ikke med hans krop..

men jeg må indrømme det skræmmer mig hvis jeg får et barn mere tænk hvis det bliver lige som mig skal kæmpe en kamp med mad hvad det må spise osv..... men håber af hele mit hjerte aldrig sker fordi jeg ved selv 90% beder hvad der er godt sundt og elsker aktiviteter

og når forældrene viser det er sjovt smitter det også af på børene

Anmeld

3. juni 2013

Loa

Nøj kan godt forstå du blev gal!!

Synes situationen blev håndteret rigtig godt

Jeg er så chokeret over hvor modbydelige børn og meget unge mennesker kan være.... Synes det er skræmmende at de begynder på det SÅ tidligt

Anmeld

6. juni 2013

bonanza

Det var godt  at du satte ham på plads

Børn siger hvad de mener. Mig og min kæreste sad og spiste på et pizzaria engang, der sad et forældre par med deres søn på 6-7 år. Min kæreste var MEGET overvægtig den gang og det opdagede drengen jo så han begyndte at sige se mor ham manden er fed og ulækker, og drengen blev ved og forældrene gjorde ingenting ved det så da vi gik sagde drengen" han er så fed at han kommer til at sidde i klemme i døren" så fik jeg nok og gik over til drengen og forældrene og spurgte drengen om han vidste hvorfor manden var tyk. Og drengen sagde at det vidste han da ikk. Så kiggede jeg på dem og sagde "det er fordi han spiser uopdragne børn som dig"! Drengen blev meget stille og forældrene gloede bare dumt.

det var nok ikk helt pædagogisk men jeg blev bare så vred over at forældrene bare lod deres søn sige de ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.