Feber kramper.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

Kvindemin

Er der nogle af jer der har børn som får det, eller har prøvet at få det?
Vi var i Fårup sommerland i lørdags, hvor Celina havde det så fint så fint. INDTIl, ja puha. Hun dejsede om i Henriks arme, og kig kort efter i kramper, i 5 min. Og efterfølgende med spjæt til igår  aftes.
Og så ved alle jer der har prøvet det nok, hvad der sker på de 5 min
Der gik 32 min. før ambulance og lægebil kom, SVINDERI.

Jeg er fuldstændig i chok efter det jeg har set, kan ikke komme mig over det syn. Heller ikke Henrik for den sags skyld. Hvad pokker kan jeg gøre.
Ved jo godt det er ufarligt, men det tager tid at indse det, for det kan man umuligt tro det kan være, når det ser så forfærdeligt ud

Jeg måtte lige ud med det.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

Cris

føj, det er den grimmeste ting at opleve som mor! Jeg har oplevet det for tre uger siden, og de har forklaret til mig at der sker ikke når feber er for højt, men når den stiger for hurtigt. Hvis du gider at læse her, kan du se, hvad der skete med os:

https://www.baby.dk/debat/20446pi1/syge-boern/han-har-38c-temperaturen-men-hvad-skal-jeg-goere-ingen-erfaring-med-det-her---.aspx

Vi skulle bruge en nat på hospitalet, for de skulle være sikkert på, at feberen gik ned, ellers var de bange, at det skulle ske igen. Jeg var så ked og så shockeret... jeg glemmer det aldrig. Og hvad jeg har hørt fra andre, har oplevet de det samme. Nogle gange tror jeg, at det er hurtigere at ringe en taxa end en ambulance, especielt hvis man er lidt lang væk fra sygehuset... Men du har gjord, hvad du skulle. Jeg håber, at Celina har det godt igen!

Anmeld

7. juli 2009

Kvindemin

Har læst dit indlæg.
Det er bare forfærdeligt

Hun har det heldivis bedre nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.