min datter går :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
10 svar
8 synes godt om
3. juni 2013

MissTas

Hej piger

Ja, det er ved at være noget tid siden jeg sidst har lavet et indlæg, men har simpelthen så meget at se til med hensyn til min sygdom, uddannelse og selvfølgelig min skønne familie.

Jeg må bare dele med jer, at hun endelig går det er så vildt.. jeg er simpelthen så stolt af hende. Hun er så fantastisk dejlig og fræk

ville bare dele min glæde med jer god dag derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

B&J

hvor er hun bare super dygtig

Anmeld

3. juni 2013

Frk. Himmelblå

MissTas skriver:

Hej piger

Ja, det er ved at være noget tid siden jeg sidst har lavet et indlæg, men har simpelthen så meget at se til med hensyn til min sygdom, uddannelse og selvfølgelig min skønne familie.

Jeg må bare dele med jer, at hun endelig går det er så vildt.. jeg er simpelthen så stolt af hende. Hun er så fantastisk dejlig og fræk

Sejt.

Anmeld

3. juni 2013

Ayasmor

Sådan. Hvor er det stort Stort tillykke med datteren, der nu kan måles i højde og ikke i længde

Anmeld

3. juni 2013

MissTas

Ayasmor skriver:

Sådan. Hvor er det stort Stort tillykke med datteren, der nu kan måles i højde og ikke i længde

lige præcis hehe .. og tak

Anmeld

3. juni 2013

MissTas

B&J skriver:

hvor er hun bare super dygtig

Ja, er så stolt af hende og så er hun også selv mega stolt, det er så sødt

Anmeld

3. juni 2013

B&J

MissTas skriver:

Ja, er så stolt af hende og så er hun også selv mega stolt, det er så sødt

jaaa man kan se på dem de er stole de lyser op på en helt anden måde, men det må også være så fantastisk at gå, vi har jo selv været der men kan ikke huske det

Anmeld

3. juni 2013

MissTas

Frk. Himmelblå skriver:

Sejt.

ja, helt vildt

Anmeld

3. juni 2013

MissTas

B&J skriver:

jaaa man kan se på dem de er stole de lyser op på en helt anden måde, men det må også være så fantastisk at gå, vi har jo selv været der men kan ikke huske det

ja lige præcis det er så skønt at se.. har godtnok også ventet lang tid på de små skridt hehe

Anmeld

3. juni 2013

Asta&Alfred

MissTas skriver:

Hej piger

Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.